پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۹۹۹
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
وزیر بهداشت گفت؛ مایوس کردن مردم نه تنها گناه بزرگی است بلکه خیانت به کشور و جامعه است و بخشی از مشکلات موجود در کشور ناشی از جهلی است که نسبت به این امر داریم.

شعارسال: به نقل از وبدا، سید حسن هاشمی گفت: گرفتن امید از مردم در همه جوامع می تواند باعث بروز مشکلاتی شود، نباید امید را از مردم گرفت، هر کدام از ما باید ببینیم که چه رفتاری انجام داده ایم که منجر به ناامید شدن مردم شده است و من وزیر بهداشت به شخصه باید بدانم در حوزه بهداشت و درمان چه اقداماتی موجب شده که مردم ناراحت، عصبانی و ناامید شوند.

وزیر بهداشت با اشاره به این که رسانه ها نقش مهمی در ایجاد امید در میان مردم دارند، افزود: باید دید که رسانه در کجا به مردم امید داده اند و کجا مردم را ناامید و مایوس کرده اند و باعث بدبینی مردم شده اند بنابراین هر شخصی در هر جایگاهی قوه مجریه، مقننه، و قضائیه و یا مراکز دولتی و خطیب نماز جمعه و یا فردی که در رسانه ملی ظاهر می شود همه در ایجاد امید و یا نا امیدی میان مردم نقش دارند.

هاشمی افزود: مایوس کردن مردم نه تنها گناه بزرگی است بلکه خیانت به کشور و جامعه است و بخشی از مشکلات موجود در کشور ناشی از جهلی است که نسبت به این امر داریم.

وزیر بهداشت تاکید کرد: نباید با اعمال خود و اخبار ناگوار و نادرست و یا تهمت های بی مورد به این و آن مردم را آزار دهیم.خداوند همه ما را هدایت کند و تلاش هایمان برای مردم بی منت، بدون توقع و بی دریغ باشد.

.شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری خبرآنلاین ، تاریخ انتشار: 10 دی1396 ، کدخبر: 742150، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین