پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۰۲۹
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
مدیر بورس منطقه‌ای زنجان با اشاره به رشد ۲۹ درصدی ارزش معاملات بورس در آذرماه گفت: حجم سهام معامله شده از ۲۹۱ میلیون سهم در آبان ماه به ۳۸۸ میلیون سهم در آذرماه رسید.

شعار سال: مهرداد محبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درزنجاناظهار داشت: در 20 روز کاری آذرماه ارزش معاملات بورس استان زنجان در مقایسه با آبان سال 96، 29 درصد افزایش یافت و به 843 میلیارد ریال رسید.

وی رشد حجم سهام معامله شده در 20 روز کاری آذر نسبت به آبان ماه را همراه با 33 درصد افزایش خواند و گفت: حجم سهام معامله شده از 291 میلیون سهم به 388 میلیون سهم رسید.

مدیر بورس منطقه‌ای زنجان تصریح کرد: شاخص کل بورس در پایان آذرماه 96 در مقایسه با آبان ماه 96، به میزان 6 هزار و 734 واحد برابر با 7 درصد افزایش یافت و از رقم 88 هزار 774 واحد فراتر رفته و رقم 95 هزار و 508 واحد را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه ارزش معاملات بورس از ابتدای سال 96 تا انتهای آذرماه افزون بر 6 هزار و657 میلیارد ریال بوده است ابراز کرد: در این مدت بیش از 3 میلیارد و 468 میلیون سهم مورد معامله قرار گرفته است.

محبی با اشاره به گسترش فرهنگ سهامداری و دسترسی شهروندان به بازار سرمایه بیان کرد: در حال حاضر 26 نود معاملاتی فعال در بورس منطقه‌ای زنجان موجود است.

وی خاطرنشان کرد: ارزش سهام خرید و فروش شده تا پایان آبان ماه نیز در بورس استان زنجان 5 هزار و 809 میلیارد ریال ثبت شده است.

مدیر بورس منطقه‌ای زنجان با اشاره به اینکه شاخص بورس در آبان ماه امسال نیز نسبت به سال گذشته رشد یافته است عنوان کرد: این شاخص در آبان سال 95، 79 هزار و 278 گزارش شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 11دی 96، کدمطلب:1616969، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین