پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۰۳۷
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: هر اقدامی که از سوی این اغتشاش‌گران سبب ناامنی و اغتشاش در استان شود، خود مردم به آنان واکنش و پاسخ کوبنده می‌دهند.

شعارسال: نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: هر اقدامی که از سوی این اغتشاش‌گران سبب ناامنی و اغتشاش در استان شود، خود مردم به آنان واکنش و پاسخ کوبنده می‌دهند.

ماموستا فایق رستمی ، با اشاره به تجمع تعداد اندکی افراد فرصت‌طلب و هنجارشکن که با بهانه‌های مشکلات اقتصادی، گرانی و بیکاری به‌دنبال اغتشاش و ایجاد ناامنی در جامعه هستند، اظهار داشت: اغتشاش و آسیب‌رساندن به اموال عمومی و مردم از دیدگاه اسلام «محکوم» است.

وی گفت: اسلام دین، ترحم، عطوفت، مهربانی و ضد خشونت و اغتشاش بوده و نظام جمهوی اسلامی نیز همیشه به‌دنبال صلح و آشتی است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی برمبنای قرآن، دین و مشورت مدیریت می‌شود، تصریح کرد: دین اسلام، پیگیری مطالبات مردمی از مسئولان را به‌حق می‌داند اما باید از راه و روش آن پیگیری شود نه اینکه خدایی نکرده در جامعه هرج و مرج ایجاد شود و امنیت و آرامش مردم از بین برود.

وی تاکید کرد: باید اغتشاش‌گران بدانند که با بهانه‌کردن مشکلات و معیشت مردم نمی‌توانند به اهداف شوم خود برسند چراکه خود نظام جمهوری اسلامی دغدغه مردم را دارد.

ماموستا رستمی با بیان اینکه ایران اسلامی امن‌ترین کشور در دنیا است، افزود: ملت شریف ایران به‌خوبی می‌دانند که بیگانگان هیچ‌وقت راضی به پیشرفت کشور ما نیستند و به‌خاطر این امنیت و آرامش کنونی به‌دنبال تفرقه و ایجاد ناامنی هستند.

وی اظهار کرد: یقین دارم که صف مردم فهیم کردستان از این اغتشاش‌گران جداست و باید مردم و جوانان مرزدار این خطه از سرزمین میهن اسلامی همانند همیشه هوشیار و آگاه‌دار باشند و اجازه خوشحالی به دشمنان نظام ندهند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: هر اقدامی که از سوی این اغتشاش‌گران سبب ناامنی و اغتشاش در استان شود خود مردم به آنان واکنش و پاسخ کوبنده می‌دهند چراکه مردم خطه کردستان پشتیبان نظام هستند و برای تداوم انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 12 دی 1396، کدخبر: 1617324، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین