پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۰۳۸
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دبیر کارگروه شورای فنی هرمزگان مقاوم سازی ساختمان های فرسوده روی گسل زلزله دراستان را ضروری عنوان کرد.

شعار سالصالح دریانور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دبیر کارگروه شورای فنی هرمزگان گفت: مقاوم سازی وبهسازی ساختمان های فرسوده روی گسل زلزلهدراستان با هدف پیشگیری از کاهش تلفات جانی را ضروری ضروری است.

وی افزود:ساختمان بر اساس کیفیت و رعایت مسائل ایمنی رتبه بندی شود تا بازده ساختمان ها برای مردم مشخص و فضای رقابتی بهمقاوم سازی بنامنجر شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دبیر کارگروه شورای فنی هرمزگان افزود: ناظران فنی ساختمان باید با روش و شیوه نامه به روز، مراحل مختلف کنترل و ارزیابی اجرایی ساختمان را احراز کنند.

دریا نورد گفت: با توجه به زلزله خیزی استان سیاست گزاری و نظارت ها در حوزه های شناسایی گسل ها، مجوزهای ساخت، تایید نقشه های شهری و اجرای طرح های ساختمانی تخصصی و به روزتر می شود.

دبیر کارگروه شورای فنی استان گفت: در عرصه های شهری که بر روی گسل قرار دارد محدودیت ساخت و ساز صورت می گیرد و این مکان ها به فضای باز یا پارک اختصاص می یابد.

وی گفت: شورای فنی استان پس از بازدیدی که از زلزله کرمانشاه داشت موضوع اعمال نظارت های فنی بیشتر برای سالم سازی و بهسازی بافت های فرسوده را در دستور کارقرار داد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازباشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 11دی 96، کدمطلب:۶۳۸۳۲۸۶، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین