پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۰۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساوه گفت: در کشوری که دارای تمدن دیرینه و آثار پیشرفت و قدرت آن در جهان نمایان است، جای تاسف دارد که برخی نادان اغتشاش کنند.

شعار سالرضا حیدری نور رئیس دانشگاه آزاد ساوه در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت ۹ دی در سالن اجتماعات دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد این شهر برگزارشد، با اشاره بر اهمیت بصیرت اظهار داشت: ۹ دی روز بصیرت میثاق با ولایت است، بصیرت علاوه بر معنی لغوی که به معنی دانایی و بینش است در معنی جامعتر آن یعنی نور قدسی که در قلب انسان بوده و سبب دیدن باطن اشیاء میشود به طوری که پشت صحنه را هم ببیند و در این میان نخستین قشری که باید به بصیرت معروف باشند دانشگاه و قشر فرهیخته است که علاوه بر اینکه باید خودمان بهتر ببینیم باید دیگران را هم به درست فهمیدن و درست نگاه کردن دعوت کنیم.

حیدری نور ادامه داد: در کشوری که دارای تمدن دیرینه و آثار پیشرفت و قدرت آن در جهان نمایان و فراگیر است جای تاسف دارد که برخی نادان در داخل اغتشاش کنند و سخن ولیعهد یاوه‌گو عربستان که گفت: «اغتشاش را به داخل ایران بکشیم» تعبیر شود.

رئیس دانشگاه آزاد ساوه تصریح کرد: برای ملت بسیار سخت و سنگین است که سخن این یاوه‌گو به زودی تعبیر شود، چون انقلاب حاصل زحمات مجاهدانه شهدا، سپاه و بسیج است که با عزمی راسخ حکومت خبیث داعش برای همیشه از صفحه روزگار محو شد، اما شاهد برخی حرکات نسنجیده قرار بگیریم، به طور قطع اگر معنی بصیرت را درک کنیم متوجه می شویم چه کسی پشت پرده برای براندازی نظام و این اغتشاشات خیابانی است.

وی اظهار داشت: ما یک منافع ملی مشترک تعریف و برای آن یک قانون اساسی تدوین کردیم و براساس قانون اساسی حول محور ولایت فقیه جمع شدیم. اختلاف سلیقه نباید نظام را خدشه دار کند، چون مشترکات و هدف ما یکی است این را بعد از ۴۰ سال تجربه کردیم که قدرت و انسجام میتواند طوفان ایجاد کند، دشمن که جای خود دارد. اگر وحدت باشد حکومت‌های پوشالی هیچ کاری نخواهند کرد.

حیدری نور در پایان گفت: ۱۷ هزار انسان بیگناه ما را ترور کردند حال مدعی هستند با کمک مردم و اغتشاش میتوانیم بر این ملت حکومت کنیم شما به هر ابزاری برای براندازی نظام اسلامی متوسل شدید، این کشور دستاورد خون هزاران شهید و جانباز است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار 11دی 96، کدمطلب:۶۵۶۸۶۶، www.snn.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
0
قطعا در این اغتشاشات دست های از خارج نا ارامی هارو اداره میکر
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین