پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۰۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: کسی که به پرچم به عنوان نماد ملی، تمثال شهدا، مساجد و اموال عمومی رحم نمی‌کند بدون تردید مجری سیاست‌ها و دستورات گروه‌های معاند و سرسپرده استکبار است و طبیعتا مردم و جوانان نباید فریب این افراد را بخورند.

شعارسال: رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: کسی که به پرچم به عنوان نماد ملی، تمثال شهدا، مساجد و اموال عمومی رحم نمی‌کند بدون تردید مجری سیاست‌ها و دستورات گروه‌های معاند و سرسپرده استکبار است و طبیعتا مردم و جوانان نباید فریب این افراد را بخورند.

عبدالله جلالی در بیست و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به آغاز دهه بصیرت از 9 تا 19 دی اظهار کرد: 9دی سالروز حماسه ملت شریف ایران اسلامی است و همه به خوبی به یاد داریم که حضور شجاعانه و آگاهانه مردم خط بطلانی بر نقشه‌های شوم دشمنان نظام بود.

جلالی تصریح کرد: تمام مردم در خلق این حماسه و دفاع از کیان و پایه‌های نظام و انقلاب اسلامی نقش داشتند و اینجا لازم است که ما حرکت‌های مذبوحانه دشمنان ایران اسلامی و حامیان داخلی آنها که به بهانه گرانی و مشکلات اقتصادی و معیشتی دست به تخریب و اغتشاش و صدمه به اموال عمومی زدند را محکوم کنیم.

وی بیان کرد: به دشمنان نظام اسلامی اعلام می‌کنیم که ذوق‌زده نشوید چرا که مردم ایران هشیار هستند و اهداف شوم آنها را تشخیص داده و به موقع وارد صحنه خواهند شد؛ وحدتی که در سایه 9 دی در سراسر کشور به وجود آمد و حماسه تاریخی خلق شد در آینده هم با وحدت و همدلی و حضور آگاهانه مردم پاسخ دندان‌شکنی به هنجارشکنان خواهند داد.

رئیس شورای شهر قم تصریح کرد: البته حساب مردمی که از مشکلات معیشتی و اقتصادی رنج می‌برند و خواستار رفع مشکلات هستند از دشمنان ایران اسلامی جدا می‌دانیم و انتظار داریم دولت و نمایندگان به بهبود معیشت جامعه توجه کنند و در راستای حل و فصل آن تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

وی با بیان اینکه کسی که به پرچم به عنوان نماد ملی، تمثال شهدا، مساجد و اموال عمومی رحم نمی‌کند بدون تردید مجری سیاست‌ها و دستورات گروه‌های معاند و سرسپرده استکبار است افزود: طبیعتا مردم و جوانان نباید فریب این افراد را بخورند؛ این افراد از ابتدای انقلاب نیز بوده‌اند و هر زمان که فرصتی فراهم شده قصد سوء استفاده داشتند و به دنبال این هستند که از آب گل‌آلود ماهی گرفته و به خواسته‌های خود و اربابانشان برسند.

جلالی اذعان کرد: مردمی که شهید داده‌اند پای انقلاب خواهند ایستاد و اجازه نمی‌دهند این بستری که دشمن فراهم کرده به اهداف شومش برسد.

وی اضافه کرد: ما این حرکت‌های هنجارشکنانه را محکوم می‌کنیم که عده‌ای در فضایی که همه باور دارند که مشکلات معیشتی و اقتصادی هست راهکارهایی هست اما می‌خواهند با این حرکات اهداف دشمن را دنبال کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اقدامات مرکز مدیریت هوشمند ترافیک شهرداری قم، گفت: این مرکز از بعد آموزشی و آگاهی بخشی هم می‌تواند موثر باشد و باید تفاهم‌نامه ‌ای با دانشگاه‌ها و دانش‌آموزان داشت که بتوانیم اطلاعات این قشر جامعه را افزایش دهیم و در آینده فرهنگ‌سازی لازم برای آینده‌سازان صورت گیرد.

جلالی تصریح کرد: وظیفه مدیریت شهری می‌دانیم که به اشکال مختلف همکاری در اجرای این پروژه داشته باشیم اما باید مبنای پروژه کارشناسی باشد.

وی با تاکید بر ضرورت آینده‌نگری در پروژه قطار سریع‌السیر گفت: ما مسوولیم و باید پاسخگو باشیم و باید تصمیمی بگیریم که رضایت مردم در شرایط فعلی و آینده محقق شود.

رئیس شورای شهر قم خاطرنشان کرد: البته به دنبال مانع‌سازی و تقطیع زمان پروژه نیستیم و می‌خواهیم مشکلی در آینده شهر مطرح نباشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 12 دی 1396، کدخبر: 46517، www.qom.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
واقعا ایران و ایرانی باید به داشتن همچین ملتی به خودش بباله! هیچ وقت دشمن نتونست بین ما اونچنان نفوذ کنه که بتونه زمینمون بزنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین