پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۰۵۶
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
دانشجویان انقلابی دانشگاه هرمزگان در بیانیه‌ای در حمایت از آرمان‌های انقلاب اعلام کردند: تکذیب مشکلات ملموس مردم با استناد به اعداد و ارقام امری مضحک و ناصواب است.

شعار سال: دانشجویان انقلابی دانشگاه هرمزگان در حمایت از آرمان های انقلاب بیانیه ای صادر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

و إِذا قیلَ لَهُمْ لا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ قالُوا إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ (۱۱) أَلا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَ لکِنْ لا یَشْعُرُونَ (۱۲)

و هنگامی که به آنان گفته شود: «در زمین فساد نکنید» می گویند: «ما فقط اصلاح کننده ایم»! (۱۱) آگاه باشید! اینها همان مفسدانند ولی نمی فهمند (۱۲)

طی سه دهه پر افتخاری که از عمر انقلاب عزیز و شکوهمند جمهوری اسلامی ایران میگذرد، در تمام عرصه ها بارها شاهد ایستادگی مردم بصیر ایران در خط مقدم مبارزه با استکبار و منافقین بوده ایم که به حق با خون خود و فرزندانشان طی تمامی دوره ها این مهم بر قلب جنبش دانشجویی حک شده است.

حال باید منصفانه قضاوت کرد آیا حق است فریاد دادخواهی چنین ملت شریفی که در حال له شدن زیر فشار مشکلات معیشتی است را نادیده گرفت و دم نزد؟؟

بی شک مردم و به ویژه قشر مستضعف جامعه امروز متحمل شرایط سخت معیشتی هستند و تکذیب مشکلات ملموس آنها با استناد به اعداد و ارقام امری مضحک و ناصواب است. که جنبش دانشجویی دانشگاه هرمزگان ریشه این چنین مشکلات اقتصادی را تحریم خارجی ،بی کفایتی و بی تدبیری برخی مدیران و مسئولین داخلی میداند.

مردم ایران که سالیانیست بر سر عهد خود با این نظام مانده اند با تبعیض، کم کاری، انفعال، بی مسئولیتی و عدم پاسخگویی میانه ای ندارد و از شرایط کنونی گله مند اند.

حال زمان پاسخگویی است حضرات مسئول دولت باید در بین مردم از برجام و دستاوردهایش سخن بگویند همانکه آب خوردن مردم هم وابسته به آن بود!

به راستی ما مشتاقیم بدانیم دستاوردهای برجام فارغ از هرآنچه روی برگه ها به ثبت رسیده چه بود؟

برنامه دولت برای حل مشکلات مردم چیست؟

عدم درک صحیح دولت و مجلس از وضعیت کنونی مردم در تصمیمات و موضع گیری های برخی از دولتمردان و نمایندگان به وضوح مشخص است

معاون اول رئیس جمهور اخیرا در اظهار نظری تاسف برانگیز اعلام کرده که تمامی شاخص های اقتصادی خوب است و دلیلی برای اعتراض مردم وجود ندارد!

فقر تورم بیکاری و شکاف اجتماعی که شاهد آن هستیم از کدام آمار و ارقام و اسنادی که بارها به آن استناد میشد بیرون زده است و کمر مردم را شکسته؟

این اوضاع نابسامان، عدم پاسخگویی، سیاسی کاری و آدرس غلطی که توسط برخی مسئولان به جامعه داده می شود مردم را کلافه کرده است. صدای مردم را خوب بشنوید... اکثر افرادی که در خیابان ها در حال اعتراض هستند همان افرادی می باشند که با امید به وعده هایتان به شما رأی دادند...

انتظار می رود آنها که اشتباهاتشان را بارها تَکرار می کنند پاسخگو شرایط موجود هم باشند و لب به سخن گشایند؛چراکه وضعیت فعلی کشور نتیجه روشن تصمیمات غلط چندسال اخیر است که به کاهش توان دولت منجر شده است.

جنبش دانشجویی ضمن دفاع تمام قد از اعتراضات و مطالبات مردم ،در مقابل فتنه و اغتشاش نیز ایستاده است؛زمانی که عده ای به خیابان ها می آیند و برای جنایتکاری مثل رضاخان ابراز احساسات میکنند، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به آتش می کشند، به اموال عمومی آسیب می رسانند و شعار "هم اسلام هم قرآن هردو فدای ایران" سر می دهند، جای تردیدی باقی نمی ماند که این حرکت نه تنها برای مردم نیست؛ بلکه یک ارتجاع آشکار است؛ معاندینی که به بهانه مشکلات مردم و اعتراضات مدنی، در همان روز اول شعارهایشان به جای مشکلات اقتصادی به سمت توهین به اصلی ترین مقدسات میرود به ما گوشزد می کنند برای پایان چنین جسارتی حماسه ای از جنس 23 تیرماه 87 یا 9 دی ماه88 می طلبد.

همه ما مطالبه داریم اما هرگز اجازه نخواهیم داد آنها که زخم دشنه و دشمنی هاشان تا ابد روی سینه ستبر این سرزمین است از آب گل آلود ماهی بگیرند و صحنه اجتماعات را به صحنه اغتشاشات تبدیل کنند.

و منافقین و معاندین بدانند اینچنین اتفاقاتی نه تنها بر اراده ملی ذره ای تاثیرگذار نخواهد بود، بلکه مردم را متحدتر و اراذل و اوباش دلتنگ پهلوی را منزوی تر خواهد کرد.

همه بدانند که این بار نه مدار نه بخشش نه حصر بلکه گردن فتنه را خواهیم شکست!

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار 11دی 96، کدمطلب:۶۵۶۷۰۱، www.snn.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین