پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۰۸۴
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
معاون امنیتی انتظامى وزیر کشور گفت: در بیشتر مناطق کشور شرایط عادی است و با همکاری مردم و با تلاش نیروهای تأمین کننده نظم و امنیت نیز ناآرامی‌های اخیر در برخی مناطق به زودی پایان می‌یابد.

شعارسال: معاون امنیتی انتظامى وزیر کشور گفت: در بیشتر مناطق کشور شرایط عادی است و با همکاری مردم و با تلاش نیروهای تأمین کننده نظم و امنیت نیز ناآرامی‌های اخیر در برخی مناطق به زودی پایان می‌یابد.

حسین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامى وزیر کشور درباره اتفاقات اخیر اظهار کرد: در پی برخی تجمعات اخیر سیاست شورای امنیت کشور کنترل اوضاع بوده است و پلیس و دیگر نیروهای امنیتی بیشترین مدارا را در کنترل شرایط و برخورد با معترضان از خود نشان داده‌اند.

وی افزود:‌ با همه این موارد، تا جایی که تعرض به بیت‌المال و اموال مردم و برخی از مراکز نظامی صورت نگرفته بود، مشی پلیس و نیروهای امنیتی مدیریت صحنه با کمترین هزینه بود اما در مواردی توسط برخی از عناصر متعرض این تجمعات به خشونت کشیده شد که نیروهای انتظامی و امنیتی با افراد تخریب گر با اقتدار و قاطع مقابله کردند.

معاون امنیتی انتظامى وزیر کشور تأکید کرد: علی‌رغم گلایه‌هایی که مردم از برخی مشکلات دارند، به دلیل درک درست از شرایط و ضرورت حفظ امنیت و آرامش در کشور با تخریب کنندگان و برهم زنندگان نظم عمومی همراهی نکردند بلکه با نیروهای مسئول تامین نظم و امنیت همکاری داشته‌اند.

ذوالفقارى بیان کرد: در بیشتر مناطق کشور شرایط عادی است و با همکاری مردم و با تلاش نیروهای تأمین کننده نظم و امنیت نیز ناآرامی‌های اخیر در برخی مناطق به زودی پایان می‌یابد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی پارسینه، تاریخ انتشار: 12 دی 1396، کدخبر: 402423، www.parsine.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین