پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۱۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۹
استاندار سمنان گفت : با ارایه تسهیلات 9 هزار میلیارد ریالی ، تا پایان سال جاری بیش از 15 هزار نفر در این استان وارد بازار کار می شوند.

شعار سال: محمد رضا خباز گفت : در سال گذشته با ارایه تسهیلات رونق تولید برای بیش از هشت هزار نفر در سمنان اشتغالزایی شد که تا پایان امسال هم بیش از 15 هزار نفر از جوانان این استان به کار مشغول می شوند.

وی اظهار داشت : اکنون آمار بیکاری در این استان کمتر از هشت درصد بوده و مهم ترین هدف از ارایه تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی ایجاد اشتغال در سمنان است.

استان سمنان هزار و 700 پروانه بهره برداری در بخش صنعت و معدن و بیش از 40 هزار بهره بردار در بخش های مختلف کشاورزی دارد، سهم اشتغال استان سمنان در بخش صنعت و معدن بیش از 38 درصد و در کشاورزی بیش از 14 درصد و تولید ناخالص استان سمنان در حدود 18.2 درصد مربوط به بخش کشاورزی و حدود 22 درصد مربوط به بخش صنعت و معدن است

استاندار سمنان خاطرنشان کرد : در بخش معدن و گردشگری ظرفیت قابل توجه ای برای سرمایه گذاران فعالان اقتصادی در این استان وجود دارد که در دولت های گذشته مسوولان امر از این زیرساخت های ارزشمند غافل بودند.

خباز تصریح کرد : در سال جاری ارایه تسهیلات برای ساخت اقامتگاه های بوم گردی و نوسازی ماشین آلات خط تولید در دستور کار گروه های اقتصادی این استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد : انعقاد تفاهم نامه های سرمایه گذاری با بخش خصوصی از مهم ترین اقدامات دولت دوازدهم در سمنان است و براساس آمار با عملیاتی شدن تنها 30 درصد از این تفاهم نامه ها اقتصاد سمنان دگرگون می شود.

استاندار سمنان ادامه داد : توجه به زیرساخت های سرمایه گذاری مهم ترین دغدغه مسوولان دستگاه های اجرای سمنان برای ایجاد اشتغال پایدار در این استان بوده و انتقال آب از سایر حوزه ها به سمنان می تواند بخش قابل توجه ای از مشکلات بخش صنعت، معدن و کشاورزی را برطرف کند.

در 2 سال گذشته بیش از چهار هزار و 600 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به بیش از 500 واحد صنعتی و تولیدی استان سمنان پرداخت شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار 12دی 96، کدمطلب:657548، www.borna.news


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
0
0
این اماری که شما میدین باور کنیم یا بیکارایی که اطرافم.ن میبینیم م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین