پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۱۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، گفت: باتوجه به اینکه استان مرکزی به عنوان قطب درمانی شهرهای همجوار شناخته می شود، گسترش مراکز درمانی تامین اجتماعی در این استان ضروری است.

شعار سال: علی اکبر کریمیدر مراسم تودیع و معارفه مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی در اراک اظهار داشت: ارتقای سطح خدمات بیمارستان امام خمینی(ره) شهر اراک یکی از اقدامات بسیار مطلوب انجام شده در دوره مدیریت دکتر عدلی، مدیر اسبق درمان تامین اجتماعی استان است که باید بگوییم این فرد شایستگی جایگاه های برتر برای ارائه خدمات را دارد و اکنون واگذاری وظایف سنگین تری در استان تهران به این فرد بیانگر شایستگی وی است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با حضور یک خانم در پست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مرکزی در دوره ای که حضور بانوان در عرصه های مدیریتی درحال پررنگ تر شدن است باید کوشید تا توانایی های وی به اثبات برسد.

کریمی تصریح کرد: استان مرکزی با قرار دادن ۷۰ درصد جمعیت استان در زیر چتر حمایتی تامین اجتماعی قطعا یکی از استان های برتر از این لحاظ در کشور است که بادرنظر داشتن این حجم از بیمه شدگان باید بگوییم حوزه درمان به ویژه در مرکز خدمات دهی استان مرکزی یعنی شهر اراک با کاستی های بسیاری مواجه است.

وی ادامه داد: برای اجرای طرح توسعه بیمارستان تامین اجتماعی امام خمینی(ره) شهر اراک، امکانات و اراضی موجود لازم است، زیرا شهر اراک یک قطب درمانی محسوب می شود و بیماران بسیاری از شهرهای مجاور برای دریافت خدمات به آن مراجعه می کنند و وجود امکانات کافی در این مرکز ضروری است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، عنوان کرد: طبق ارزیابی انجام شده ۲۰ تا ۳۰ درصد ضریب اشغال تخت بیمارستان امام خمینی(ره) شهر اراک به بیماران استان های همجوار تعلق دارد که این ضرورت تجهیز بیشتر را دوچندان می کند.

به گزارش مهر، کریمی ادامه داد: همچنین تسریع تحقق وعده وزیر تعاون و کار مبنی بر احداث مجتمع بزرگ خدماتی، رفاهی، ورزشی و تفریحی کارگران تحت پوشش تامین اجتماعی را خواستاریم و در این راستا چندین هکتار زمین موجود است و امیدواریم این اقدام خدمت شایسته ای از سوی مجموعه تامین اجتماعی برای مردم استان باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مجلس شورای اسلامی ، تاریخ انتشار 12دی 96، کدمطلب:363751، www.icana.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
0
اگه تمام مراکز تامین اجتماعی رو مث بیمارستان میلاد تهران بسازن مردم همه از تامین اجتماعی استفاده میکنن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین