پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۱۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۳
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان راهکار خروج از بحران کشاورزی در استان اصفهان را تشریح کرد.

شعار سال: حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت خشکسالی و کمبود منابع آب کشاورزی در استان اصفهان اظهار داشت: همان‌طور که همه مردم اطلاع دارند، در فصل پاییز امسال کمترین میزان بارش را طی 40 سال اخیر شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه 142 میلیون متر مکعب میزان آب فعلی ذخیره شده در پشت سد زاینده‌رود است، افزود: برای تأمین آب آشامیدنی مورد نیاز استان اصفهان به 400 میلیون متر مکعب آب نیاز داریم.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: اگر از خود کشاورزان هم سؤال شود این موضوع را تائید خواهند کرد که اولویت با آب آشامیدنی است و تا زمانی که از تأمین آب برای مصرف خوراکی اطمینان حاصل نشود، آبی برای مصارف دیگر اختصاص نمی‌یابد.

وی با اشاره به تجمع اعتراضی کشاورزان در شرق شهرستان اصفهان تصریح کرد: در این موقعیت که دشمنان از هر تجمعی سوءاستفاده می‌کنند،‌ تجمع کشاورزان قطعاً به صلاح هیچکس نیست.

موسوی لارگانی در پایان بهترین راهکار خروج از بحران کشاورزی در استان اصفهان را پرداخت خسارت عدم کشت دانست و یادآور شد: باید از محل صندوقی که در گذشته توسط دولت برنامه‌ریزی شده این خسارت پرداخت شود؛ از طریق فروش آب به این صندوق وجوهاتی واریز شده که باید برای پرداخت خسارت به کشاورزان از این محل برداشت شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 12دی 96، کدمطلب:13961012000907، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
0
چرا همیشه راهکارها مشخن ولی کسی عمل نمیکنه؟ اخرشم عمل کننده های واقعی مردمن که باید تجت فشار قرار بگیرن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین