پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۲۴۸
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه یکی از عوامل ایجاد مشکلات در فرودگاه امام تفرقه مدیران بود، گفت: ‌اولویت ما توسعه فرودگاه امام است و این مهم را فدای توسعه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی این مجموعه نمی‌کنیم.

شعار سالعلی عابدزاده در مراسم معارفه مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی حضرت امام با اشاره به رشد صنعت هوایی در طول چهار سال گذشته اظهار داشت: در چهار سال گذشته شرایط ویژه‌ای برای صنعت حمل و نقل هوایی رخ داده است و برجام تاحدودی برای این صنعت خوش‌یمن بوده است که در نهایت منجر به ورود هواپیماهای جدید به کشور شده که این اتفاقات در نهایت به نفع مردم خواهد بود.

رئیس سازمان هواپیمایی ادامه داد: این در شرایطی است که در طول سال‌های گذشته شرایط شرکت‌های هواپیمایی کشورمان بسیار نامساعد بود و بدهی‌های کلانی به شرکت سوخت و شرکت فرودگاه‌ها داشتند که از توان پرداخت این هزینه‌ها برنمی‌آمدند.

وی افزود: اما در حال حاضر ساختار مالی و ساختار داخلی ایرلاین‌ها متفاوت شده است که متاثر از این تغییر شرایط بوده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: این روند باید ادامه پیدا کند چرا که در حال حاضر فضای کسب و کار بسیار گسترده شده است و این نشان می‌دهد که صنعت هوایی پتانسیل رشد را داشته است.

عابدزاده ادامه داد: در حال حاضر در صنعت هوانوردی در 2 حوزه مشکل پیچیده داریم که یکی از آنها فروگاه امام و دیگری ایران ایر است. درباره ایران ایر مذاکراتی را با هیئت دولت برای رفع مشکلات این شرکت و ترمیم ساختار آن انجام داده‌ایم و وزارت راه و شهرسازی مصمم است تا ساختار ایران ایر را بهبود دهد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه تفرقه مدیران می‌تواند مشکلات متعددی را برای این مجموعه‌ها ایجاد کند، گفت: یکی از عوامل وجود مشکلات در این مجموعه‌ها تفرقه مدیران بود که خوشبختانه این موضوع امروز حل شده است اما باید توسعه در این مجموعه‌ها با سرعت بیشتری انجام شود.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر اینکه اولویت ما در شرکت شهر فرودگاهی امام، توسعه فرودگاه و نه توسعه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: نباید توسعه فرودگاه امام را فدای رشد منطقه آزاد و ویژه اقتصادی این منطقه کنیم اتفاقی که متاسفانه در فرودگاه پیام شاهد آن بودیم.

وی افزود: فرودگاه پیام که برای توسعه بار در کشور ایجاد شده بود متاسفانه این ماموریت آن محقق نشد و منطقه ویژه اقتصادی آن توسعه یافت به طوری که امروز معتقدند باند فرودگاه پیام برای رشد منطقه ویژه اقتصادی آن منطقه مزاحم است.

وی تاکید کرد:‌ هدف ما در ابتدا توسعه فرودگاه است و پس از آن رشد مناطق آزاد و ویژه را در دستور کار قرار می‌دهیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت پرواز خبر ، تاریخ انتشار 11دی 96، کدمطلب:32749، www.airlinepress.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین