پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۲۹۶
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
مدیرعامل آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کنلگ‌زنی پروژه سد سرپری کهگیلویه در سال ۸۹، گفت: این پروژه هم‌اکنون کمتر از ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شعارسال: مدیرعامل آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کنلگ‌زنی پروژه سد سرپری کهگیلویه در سال ۸۹، گفت: این پروژه هم‌اکنون کمتر از ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

علی داوودی‌مهر اظهار داشت: پروژه احداث سد سرپری با حجم سه میلیون مترمکعب در سال 89 کلنگ‌زنی شد و هم اکنون کمتر از 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد افزود: این پروژه 12 میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل نیاز دارد و از پروژه‌های احصاء شده برای واگذاری به بخش خصوصی است.

داوودی‌مهر گفت: با بهره‌برداری از این سد 320 هکتار از اراضی پایین‌دست روستاهای چارمه، چاه‌بردی و سرپری تامین آب می‌شود.

وی ابراز کرد: انتقال آب از رودخانه دشت‌روم به سد شاه‌قاسم در فصل زمستان، تأمین آب اراضی دشت بهمئی، احداث سد شراب‌گرو، تعمیر و تجهیز شبکه و چاه‌های آب در سطح شهرستان چرام از دیگر پروژه‌های شرکت آب منطقه‌ای برای واگذاری به بخش خصوصی هستند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 13 دی 1396، کدخبر: 1618193، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین