پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۴۴۶
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
عضو شورای شهر تهران گفت: احتمال دارد در طرح ترافیک جدید ۱۰ روز را در طول سال به افرادی که قصد ترددهای ضروری در سطح شهر دارند، آرم‌های طرح ترافیک روزانه رایگان ارائه دهیم.

شعار سال: افشین حبیب‌زاده درباره طرح جدید ترافیک اظهار داشت: این طرح با همکاری شهرداری تهران در حال تدوین است و در آینده در صحن علنی شورای شهر تهران برای تصویب نهایی ارائه می‌شود.

وی درباره اعداد و ارقامی که در خصوص عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک عنوان می‌شود، گفت: تاکنون هیچ‌گونه مصوبه شورای شهر تهران در این خصوص نداشته است و باید عوارض در شورا به تصویب برسد، البته پیشنهادهایی داده شده که در صحن شورا مورد بررسی قرار می‌گیرد.

عضو شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه زمانی طرح جدید ترافیک در تهران ارائه می‌شود، گفت: براساس سنوات گذشته، تا پایان فروردین‌ماه سال آینده، آرم‌های طرح ترافیک اعتبار دارد و ما حدود چهار ماه فرصت داریم که نسبت به تغییر محدوده طرح ترافیک و ارائه طرح جدید اقدام کنیم.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا طرح جدید ترافیک به شورای عالی ترافیک کشور ارائه شده است، گفت: هنوز این طرح به شورای عالی ارسال نشده است و در حال بررسی‌های نهایی هستیم.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: در خصوص بودجه سال 97 شهرداری تهران نیز در زمان مقرر بودجه به تصویب خواهد رسید و اگر لازم باشد در خصوص طرح ترافیک، اصلاحیه لازم را ارائه می‌دهیم.

وی بیان داشت: پیشنهادهایی نیز شده است مبنی بر اینکه 10 روز رایگان در طول سال هر شهروند اجازه داشته باشد در محدوده طرح ترافیک جدید شهرداری تهران تردد کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 13دی 96، کدمطلب:13961013000331، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین