پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۵۷۷
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، از تخصیص کمک‌های بلاعوض برای دامداران و آبزی‌پروران زلزله‌زده استان از سوی هیئت دولت خبر داد.

شعار سال: خسرو شهبازی از تخصیص حدود ۳۱۸ میلیارد ریال کمک بلاعوض هیئت دولت به دامداران و آبزی پروران استان کرمانشاه که از زلزله آسیب‌دیده‌اند خبر داد.

وی تصریح کرد: از ۳۱۸ میلیارد ریال مذکور ۲۲۶ میلیارد برای بازسازی ۸ هزار و ۸۷۵ واحد دامپروری آسیب دیده در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: طی اعتبار ذکر شده به ازای هر واحد دامپروری آسیب دیده در زلزله حدود ۳۰ میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

وی افزود: همچنین حدود ۴۷ میلیارد ریال کمک بلاعوض برای جبران بخشی از خسارت آبزی پروران در نظر گرفته شده است.

شهبازی یادآور شد: در زلزله استان کرمانشاه بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ قطعه از آبزیان پرورشی نقاط زلزله زده تلف شد.

وی به تخریب کامل ۱۶۸ مزرعه پرورش ماهی نیز اشاره کرد و گفت: حدود ۵ میلیارد ریال کمک بلاعوض هم برای بازسازی این مزارع در نظرگرفته شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: به ازای هر مزرعه پرورش ماهی آسیب دیده ۳۰ میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت می شود.

وی از تخصیص ۲۱ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای دامداران خسارت دیده در زلزله که دام های آنها تلف شده است، خبر داد.

شهبازی افزود: تاکنون بیش از ۱۲ میلیارد تومان از کمک های بلاعوض مذکور به این دامداران پرداخت شده و مابقی نیز در دست اقدام است.

وی از توزیع ۲ هزار تن جو رایگان بین دامداران زلزله زده استان کرمانشاه تاکنون خبر داد و گفت: ۲ هزار تن دیگر نیز در دستور کار بوده و بین دامداران زلزله توزیع می شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 14دی 96، کدمطلب:4190896، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین