پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۵۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گرانی مطالبه اصلی مردم از دولت است گفت: ایجاد ناامنی و اغتشاش از توطئه‌های دشمنان فتنه‌گر است.

شعار سال: ابوالفضل حسن بیگی با اشاره به اقدامات اخیر برخی از اغتشاش‌گران اظهار داشت: سران دولت و نمایندگان مجلس به انتخاب مستقیم و غیرمستقیم مردم پا به عرصه خدمت‌رسانی می‌گذارند و باید نسبت به تحقق وعده‌ها و شعارهای خود اقدامی اساسی و عملیاتی انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه سران قوای نظام همواره وعده‌هایی مبنی بر اصلاح امور و تحقق مطالبات مردم را ارائه می‌دهند اذعان کرد: باید به این وعده‌ها جامه عمل بپوشانیم تا اعتماد مردم نسبت به دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران جلب شود.

نماینده مردم دامغان با تأکید بر اینکه تأمین معیشت، ایجاد اشتغال، کاهش نرخ تورم و گرانی قیمت‌ها از مهم‌ترین مطالبات مردم است افزود: سران قوا نباید مشکلات مردم را به گردن دیگری بیندازند و باید در این موقعیت نسبت به رفع این مشکلات با اتحاد و همدلی اقدامی عملیاتی انجام دهند.

وی با بیان اینکه مردم متوقع هستند مطالبات آن‌ها به‌زودی محقق شود تصریح کرد: مردم به دنبال حزب، گروه و یا جناح سیاسی خاصی نیستند و تنها به دنبال تحقق وعده‌های دولت‌مردان و سامان‌دهی شرایط فعلی جامعه هستند.

اقدامات اغتشاش‌گران در روزهای اخیر از سوی مردم پذیرفته نیست

حسن بیگی با اشاره به اقدامات ساختار شکنانه اغتشاش‌گران که در برخی از شهرهای ایران اسلامی انجام دادند تأکید کرد: این اقدامات از سوی مردم هرگز پذیرفته نمی‌شود و مردم از این قشر حمایت نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه اقدامات این افراد درواقع از سوی عناصری وطن‌فروش، منافق و خودفروخته انجام‌شده است اعلام کرد: مسئولان همواره باید در عرصه خدمت‌رسانی به مردم حاضر باشند و از بازی‌های سیاسی و جناحی بپرهیزند و این تنها خواسته مردم از مسئولان است.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توهین‌های اغتشاش‌گران به مقام معظم رهبری و آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی ملت ایران بیان کرد: در طول انقلاب رهبری یکی از مسئولان دلسوز و مردمی در کشور بوده است.

معترضان واقعی از راه قانون برای تحقق مطالبات خود اقدام می‌کنند/اغتشاش‌گران به بیراهه دشمن می‌روند

وی با اشاره به اینکه اغتشاش‌گران به بیراهه دشمنان این نظام می‌روند تصریح کرد: دشمنان برای از بین بردن این نظام مردم را با ترفندهای مختلف نسبت به اقدامات مسئولان بی‌اعتماد می‌کند و آنان را علیه نظام می‌شورانند تا به بهانه تحقق مطالبات آن‌ها در کشور ناامنی و اغتشاش ایجاد کند.

حسن بیگی با بیان اینکه معترضان واقعی برای تحقق مطالبات خود از مسیر قانون وارد شوند تأکید کرد: در تجمعات اعتراض‌آمیز مردم که در برخی شهرهای ایران انجام شد عده‌ای فتنه‌گر با اقدامات نا به هنجار خود برای مردم روشن کردند که این اقدامات از سوی دشمنان برنامه‌ریزی‌شده است و آنان راه خود را از اغتشاش‌گران جدا کردند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید تدابیر ویژه‌ای برای سامان‌دهی به این مشکلات بی اندیشند یادآور شد: تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می‌تواند بخش عمده‌ای از این مشکلات را رفع کند چراکه این امر اقتصاد کشور را دچار تحولات عظیمی می‌کند.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه دولت باید در لایحه بودجه سال 97 تغییراتی را ایجاد کند اضافه کرد: تخصیص اعتباراتی برای تأمین معیشت و ایجاد اشتغال در بودجه سال آینده در دستور کار دولت قرار گیرد.

9 دی بزرگ‌ترین پیروزی ملت ایران در مقابل جهان استکبار است

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه 9 دی یکی از پیروزی‌های پرافتخار ملت ایران اسلامی است بیان کرد: در این نبرد بصیرت و هوشیاری مردم بر غفلت و بی‌توجهی فتنه‌گران پیروز شد و ملت ایران با بصیرت و پیروی از ولایت حماسه بزرگ یوم‌الله 9 دی را در تاریخ این کشور رقم زدند.

حسن بیگی با تأکید بر اینکه ناامن جلوه دادن ایران اسلامی یکی از مهم‌ترین اهداف دشمنان در فتنه 88 بود اضافه کرد: راه‌اندازی تجمعات متعدد، حضور اغتشاش‌گران در این تجمعات و آسیب زدن به اموال عمومی و کشته شدن تعدادی از هم‌وطنان بی‌گناه از اقداماتی بود که از سوی دشمنان خارجی برنامه‌ریزی و به‌وسیله تعدادی افراد ناآگاه در ایران اجرا شد.

وی با بیان اینکه دشمنان درصدد ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسئولان و فرقه‌های سیاسی در کشور بودند افزود: عده‌ای در این فتنه افکنی های دشمنان بی‌گناه جان خود را از دست دادند و از این حوادث خاطرات تلخی را نیز برجای گذاشتند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حفظ وحدت مردم و مسئولان و پرهیز از دودستگی در کشور مهم‌ترین مسئله‌ای است که باید موردتوجه همگان قرار گیرد اعلام کرد: برای دشمن هیچ‌یک از احزاب و جناح مای سیاسی مطرح نیست و تنها هدف آنان از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحت سلطه قرار دادن منافع ملی این کشور است.

شعارهای اقتصادی ترفندی برای به خیابان کشاندن مردم از سوی دشمنان است

وی در پایان با اشاره به ریشه مای اعتراضات مردم در روزهای اخیر بیان کرد: آمریکا در تمامی توطئه‌های خود با شکست مواجه شد و همواره این اقدامات از سوی عموم مردم ایران با دو ابزار بصیرت و اتحاد خنثی‌شده است.

حسن بیگی با بیان اینکه دشمنان با تحریک مردم برای رفع مشکلات اقتصادی آن‌ها و شعارهای اقتصادی قصد دارند مردم را به خیابان‌ها بکشانند افزود: با توجه به خاطرات تلخ فتنه 88 در برخی شهرهای بزرگ مانند تهران احتمال حضور مردم در طرح مای فتنه‌انگیز دشمن بسیار کم است.

وی ابراز داشت: به همین سبب دشمنان اقدامات اغتشاش‌گران خود را در شهرهای مرزی مستقر کردند و به دنبال آن درصدد سرگرم کردن نیرو مای امنیتی هستند تا درنهایت اقدامات خصمانه خود را در سراسر ایران اجرا کنند.

نماینده مردم دامغان اظهار داشت: مسئولان باید با قاطعیت در سراسر کشور با هرگونه اقداماتی که مخل امنیت عمومی مردم شود برخورد کنند و در این راستا با هوشیاری عمل کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 14دی 96، کدمطلب: 1619045 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
0
40 ساله دارن تلاش میکننن
بازم بکنن
به لطف خدا این انقلاب به ظهور امام زمان وصل خواهد شد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین