پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۶۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
امام‌جمعه قم بهترین واکنش به فتنه گران را حضور در صحنه و گوش‌به‌فرمان رهبر معظم انقلاب بودن دانست و گفت: آشوب‌گران با آتش زدن پرچم ایران و عکس شهدای مدافع حرم راه به‌جایی نمی برند.

شعار سال: آیت‌الله سید محمد سعیدی،تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) امروز در مراسم راهپیمایی مردم شهر قم علیهاغتشاشات اخیردر کشور درصحن امام رضا(ع) حرم حضرت معصومه(س)، به دلایل آشوب‌های اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: دنیای استکبار مورد اعتماد نیست و با راه انداختن آشوب در کشور به دنبال آن است مردم از اسلام دست برداشته و در برابر آن‌ها تسلیم شوند.

وی با تأکید بر اینکه جنگ میان کفار و مسلمانان همیشگی است، افزود: به جهانیان و به‌ویژه دنیای استکبار اعلام می‌کنیم که دست از استکبار ستیزی برنداشته و تاآخرین‌نفس از اسلام و قرآن دفاع می‌کنیم.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)بیان کرد: انقلاب اسلامی با پشت سر گذاشتن سختی‌های بسیاری توانسته روی پای خود بایستد و امنیت و آرامش کشور را مدیون خون شهدا هستیم، اما کشورهایی همچون عربستان سعودی به این امنیتی که داریم حسادت کرده و سعی در ناامن نشان دادن کشور هستند.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به شبهه افکنی دشمنان نظام اسلامی گفت: آشوب‌گران با آتش زدن پرچم ایران و عکس شهدای مدافع حرم راه به‌جایی نخواهند برد و این فعالیت آن‌ها به دلیل ایستادگی و مقاومت جوانان ایرانی در برابر موج گسترده فساد و شبهه افکنی دشمنان و رسانه‌های بیگانه است.

وی بهترین واکنش به فتنه‌گران را حضور در صحنه و گوش‌به‌فرمان رهبر معظم انقلاب بودن دانست و افزود: مردم باید هوشیاری خود را حفظ کرده و هیچ‌کسی نباید برخلاف چارچوب و قوانین نظام اسلامی حرکتی کند.

امام‌جمعه قمبیان کرد: دولت و مسئولان نظام اسلامی نیز باید فکری جدی برای حلمشکلات اقتصادیو معیشتی مردم داشته باشند، و مردم نیز در این راه به آن‌ها کمک خواهند کرد.

آیت‌الله سعیدی با تأکید بر اجرا و تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور گفت:اقتصاد مقاومتیاز مواردی است که رهبر معظم انقلاب بر تحقق آن تأکیدات اکید دارند، بنابراین باید بدانیم که دنیای استکبار مورد اعتماد نبوده و اجازه دخالت کشورهای غربی را در مسائل داخلی کشور خود ندهیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازباشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 13دی 96، کدمطلب:۶۳۸۶۷۵۲، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
همیشه دشمنان دست روی چیزهایی گداشتن که ستون اعتقادی مردمه! قطعا هم مردم باهاشون مقابله میکنن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین