پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۶۰۷
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکایی‌ها به دنبال اغتشاشات اخیر با پرونده و سندسازی قصد دارند، ملت ایران را در مضیغه قرار بدهند و فشار اقتصادی را بر مردم مضاعف کنند.

شعارسال: محسن رضایی درباره تأثیر اغتشاشات اخیر بر فشار اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران گفت: آمریکایی‌ها همان طور که قبل از پیروزی انقلاب مخالف دموکراسی و آزادی در ایران بودند و حکومت‌های قانونی مثل دولت ملی را سرنگون کردند؛ امروز هم با دخالت‌هایی که می‌کنند از استقرار دموکراسی و نهادینه شدن آن جلوگیری می‌کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: در حقیقت دولت آمریکا با سوء استفاده از اعتراضات مردمی در ایران و ایجاد آشوب نمی‌خواهد بگذارد دموکراسی در ایران نهادینه شود. بنابراین دشمن اصلی آزادی و دموکراسی طی 100 سال اخیر آمریکایی‌ها بوده‌اند. 

وی در پایان با اشاره به پرونده سازی آمریکایی‌ها از اغتشاشات گفت: آمریکایی‌ها به دنبال اتفاقات رخ داده در چند روز اخیر با پرونده سازی و سندسازی قصد دارند، ملت ایران را در مضیغه قرار بدهند و فشار اقتصادی را بر مردم مضاعف کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار 14 دی 96، کد خبر:657622 ، www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین