پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۶۲۸
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
راهپیمایی باشکوه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد علیه هتک حرمت به مقدسات انقلاب و پرچم جمهوری اسلامی به دست آشوبگران و دشمنان انقلاب اسلامی در نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

شعار سال: در پی درخواست گسترده و مکرر مردم حزب الله، انقلابی و همیشه درصحنه کهگیلویه و بویراحمد و به پاسداشت خون شهدا و حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی، راهپیمایی بزرگ مردم استان علیه هتک حرمت به مقدسات انقلاب و پرچم جمهوری اسلامی به دست آشوبگران و دشمنان انقلاب اسلامی صبح امروز در سراسر استان برگزار شد.

مراسم راهپیمایی در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد از میدان هفتم تیر آغاز و تا میدان امام حسین (ع) این شهر ادامه یافت که در این مراسم قشرهای مختلف مردم استان با مشت های گره کرده فریاد مرگ بر امریکا ، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر ضدولایت فقیه سر دادند 

تظاهر کنندگان راهپیمایی شهرهای مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد، اما همچنان بر مطالبات اقتصادی تاکید دارند و در برابر آن شعارهایی نیز در مخالفت با سوء استفاده کنندگان از شرایط پیش آمده و هتک حرمت هایی که در مواردی به مقدسات و باورهای مردم انجام شد، اعلام انزجار کردند.

اما شاه بیت این راهپیمایی، تاکید بر تداوم حمایت از انقلاب، ولایت، ارزش ها و اقتصاد مقاومتی به عنوان ابزار رونق و بهبود شرایط معیشتی بود که از سیل عظیم جمعیت به گوش می رسید.

شهروندان یاسوجی، بصیرت را لازمه عبور از انواع بحرانها و مشکلات عنوان کردند و هر گونه توطئه و آشوبگری در ایران اسلامی را محکوم کردند .

مردم سایر شهرستان های استان نیز امروز با سرکوب کردن فتنه‌های فتنه‌گران و اغتشاشات اخیر با حضور در راهپیمایی به فتنه گران نشان دادند که سرباز ولایت هستند و از فتنه گران بیرازی جستند و کوچکترین اقدام علیه امنیت ملی کشور،نظام و انقلاب شان را تاب نمی آورند.

مردم ولایتمدارکهگیلویه و بویراحمد در مسیر راهپیمایی بار سردادن شعارهایی همچون "ما انقلابی هستیم- پشت سر ولایت هستیم"، "ملت ما بیدار است-از فتنه‌گر بیزار است"، فتنه‌گران رسوایند-نوکر آمریکایند"، "ما همه با هم هستیم-یار ولایت هستیم"،"مرگ بر فتنه‌گران خائن"، "منافق منافق این آخرین پیام است-ملت انقلابی آماده قیام است"،" مرگ بر آمریکا" ، مرگ بر اسرائیل" و مرگ برآل سعودخائن" اقدامات اغتشاشگران علیه امنیت کشور را محکوم کردند.
مردم انقلابی استان در این راهپیمایی شعارهای دیگری در محکومیت تحرکات مخرب علیه امنیت ملی نیزسردادند و در پایان راهپیمایی در قطعنامه ای با نظام جمهوری اسلامی و آرمان های انقلاب تجدید بیعت کرده و با آشوبگران واغتشاشگران اتمام حجت کردند.

---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
*****************************
شهرستان گچساران
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
******************************
شهرستان دنا
******************************
شهرستان لنده

****************************************

حضور حماسی مردم شهر دهدشت در 14 دی ماه

انتهای پیام/

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری صبح زاگرس، تاریخ انتشار 14دی 96، کدمطلب:105093، www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین