پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۰۲۶۷۳
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و فناوری مجلس گفت: قید واژه الگویی مصرف در معافیت مدارس از پرداخت هزینه‌های آب ، برق وگاز مانعی برای ایجاد اسراف تلقی می‌شود.
شعارسال: علیرضا سلیمی در باره معافیت کلیه واحدهای آموزش‌ و پرورش از پرداخت هزینه آب، برق و گاز با رعایت الگوی مصرف، گفت: تصویب معافیت کلیه واحدهای آموزش‌ و پرورش از پرداخت هزینه آب، برق و گاز در کمیسیون تلفیق بودجه مجلس با رعایت الگوی مصرف می تواند علاوه بر کاهش هزینه های آموزش و پرورش مصرف را نیز  برطبق الگوی مصرف تبیین کند.

 نماینده مردم محلات ودلیجان درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه براساس میزان زیر بنای مدارس، تعداد دانش آموزان و کارگاه و آزمایشگاه بایدالگوی تعریف شود که به اصطلاح برطبق این معیارها مصرف آب، برق و گاز در مدارس رایگان شود تصریح کرد: تا با این اوصاف مسیر برای عدم صرف جویی و اسراف باز نشود.

مدیران مدارس با غم پرداخت قبض برق به خواب میروند

 سلیمی افزود:  یکی از مشکلاتی ما  درآموزش و پرورش با آن روبرو هستیم، این است که مدیران ما به علت عدم تامین سرانه پیوسته به دنبال  پرداخت آب، برق و گاز هستند و ازهمین رو مدیر واقعیت این است که مدیریت نمی کند و با غم پرداخت  آب  برق و گاز  به خواب می رود  زیرا بدیهی  است که مدیر نگران است که هر لحظه آب  برق و گاز قطع شود.

 عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات  مجلس یادآورشد: با اجرایی شدن معافیت کلیه واحدهای آموزش‌ و پرورش از پرداخت هزینه آب، برق و گاز  با رعایت الگوی مصرف می توان  بخشی از هزینه‌های آموزش و پرورش را کاهش داد و از سوی دیگر  نیز می توان دست مدیران  را  برای برنامه ریزی آموزشی باز گذاشت.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری  خانه ملت، تاریخ انتشار:15دی 1396 ، کدخبر: 364219،www.icana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین