پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۷۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
شهردار تبریز در آیین پیش رویداد «تبریز ۲۰۱۸» جاذبه‌های گردشگری تبریز را یکی از بهترین جاذبه‌ها در مقایسه با شهرهای مطرح جهانی دانست.

شعار سال: شهردار تبریز در آیین پیش رویداد «تبریز ۲۰۱۸» جاذبه‌های گردشگری تبریز را یکی از بهترین جاذبه‌ها در مقایسه با شهرهای مطرح جهانی دانست.

 منطقه آذربایجان شرقی، ایرج شهین‌باهر در آیین پیش رویداد «تبریز ۲۰۱۸» با تاکید بر این‌که تبریز نگین تابناک مشرق زمین، دیار شجاعت و دلاوری، پایتخت تشیع و شهر شهدای محراب است، اظهار کرد: تبریز شهر مشروطیت، شعر و شعور، ادب و کانون تجارت و بازرگانی ایران در ادوار گذشته بوده است که با طی این مسیر در طول سالیان دراز به موقعیت کنونی دست یافته است.

وی در ادامه با اشاره به هنر بی‌بدیل هنرمندان تبریزی، افزود: هنرمندان تبریزی تار و پود هنر را عاشقانه به هم بافته و خود را به جایگاهی جهانی به عنوان پایتخت فرش جهان رساند.

وی با اشاره به جاذبه‌های گردشگردی در تبریز، ادامه داد: بازار مسقف تبریز شهرتی جهانی دارد و در حافظه‌ی یونسکو ثبت شده و طبیعت این شهر در آغوش کوه سهند بر جذابیت آن افزوده است.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: فراهم کردن فرصت‌های داخلی و خارجی سبب خواهد شد تا تبریز جایگاه بین‌المللی کسب کرده و بیش از پیش ارتقاء یابد، امیدوارم تبریز میزبان خوبی برای گردشگران ۲۰۱۸ باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 14دی 96، کدمطلب:96101407547، www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
0
مدیران لایق و وطن پرستی که در تبریز وجود دارند جز این هم ازشون انتظاری نمیره! همیشه میدرخشه شهر من! تبریز!
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین