پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۷۳۸
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
استاندار هرمزگان در بازدید از پروژه آبشیرین کن یکصد هزار متر مکعبی شهر بندرعباس، این پروژه یکی از بزرگترین پروژه های شیرین سازی آب دریا در سطح کشور است که با استفاده از توان فنی و مهندسی داخلی، پروژه ای در سطح پروژه های اروپایی است.

شعار سال: استاندار هرمزگان در بازدید از پروژه آبشیرین کن یکصد هزار متر مکعبی شهر بندرعباس، این پروژه یکی از بزرگترین پروژه های شیرین سازی آب دریا در سطح کشور است که با استفاده از توان فنی و مهندسی داخلی، پروژه ای در سطح پروژه های اروپایی است.

 فریدون همتی هدف از این بازدید را اطلاع از روند پیشرفت فیزیکی پروژه آبشیرین کن بندرعباس و شناسایی و پیگیری مشکلات و موانع پیش روی این پروژه دانست و بیان کرد: قول می دهیم هر چه سریع‌تر مشکلات اعتباری این پروژه را در سطح استان و از طریق نمایندگان استان در مجلس در سطح کلان پیگیری و حل کنیم.

مقام عالی دولت در استان با تاکید بر اتمام فاز اول این پروژه با ظرفیت 20 هزار مترمکعب در شبانه روز تا پایان امسال، تصریح کرد: تلاش می کنیم این پروژه با ظرفیت یکصد هزار مترمکعب، ظرف یک سال و نیم آینده به بهره برداری برسد و دغدغه تامین آب شهرهای بندرعباس، روستاهای غرب این شهرستان و بندرخمیر مرتفع شود.
وی افزود: همچنین با اجرای این پروژه و تامین آب شرب شهرستان بندرعباس از طریق شیرین سازی آب دریا، از فشار وارده بر منابع آبی شهرستان میناب نیز کاسته خواهد شد.
استاندار هرمزگان در ادامه، ضمن ابراز خرسندی از عملکرد موفق آبفای هرمزگان در جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی، تصریح کرد: امروزه کشور نیازمند مدیران خلاق و توانمندی است که به جای تکیه بر منابع دولتی، به دنبال خلق منابع غیردولتی و جذب ظرفیت های بخش خصوصی هستند.
وی ادامه داد: نوآوری، خلاقیت و به کارگیری توانمندی های داخلی و خارجی در اجرای پروژه ها بایستی در اولویت برنامه مدیران استانی قرار گیرد و ما نیز از آنان حمایت می کنیم.
همتی همچنین نیروهای فنی و متخصص در بخش خصوصی را جزو سرمایه های این کشور دانست و از تلاش مدیران و متخصصان این حوزه در اجرای این پروژه قدردانی کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 15دی 96، کدمطلب:96101507715، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین