پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۷۵۰
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده بویراحمد و دنا به همراه برخی از مدیران دستگاه های اجرایی از چند پروژه عمرانی در شهر یاسوج بازدید کردند.

شعار سال: علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، غلام محمد زارعی همراه نماینده بویراحمد و دنا و برخی مسئولان استانی صبح امروز از پارک اسکان،پارک آبی و هتل 4 ستاره و موزه یاسوج را بازدید و آخرین روند آنها را مورد بررسی قرار خواهند داد.

پس از این بازدید استاندار و نماینده بویراحمد و دنا به میان خبرنگاران آمدند وبه توضیحاتی درباره این پروژه ها پرداختند که استاندار با تشکر از حضور مردم استان در راهپیمایی روز گذشته گفت: سه طرحی را که تا این لحظه بررسی کرده ایم که اولین آن پارکی است برای اسکان گردشگرانی که از بیرون استان به اینجا می آیند که یک مجموعه خوبی است و امیدواریم با همکاری شهرداری این طرح ر ا به یک سامانی برسانیم و گردشگرانی که از سایر استان می آیند بتوانند از امکانات بهتری بهرمند گردند.

وی افزود:از پارک آبی و هتل 4 ستاره بازدید کردیم که با سرمایه گذاری بخش خصوصی پیشرفت خوبی داشته است که یکی از زیرساخت های اصلی گردشگری وجود اقامتگاه ها، هتل ها و فضاهای اقامتی است که با کمک کنیم که بستر خوبی برای این موضوع فراهم شود.

احمدی تصریح کرد: استان از میراث فرهنگی و تاریخ کهنی برخوردار است که حفظ معرفی و اشاعه آن وظیفه ما است که این مجموعه ظرفیت لازم را برای نگهداری اشیاء تاریخی را دارد.

وی بیان کرد: پیش بینی کردیم که در نیمه سال آینده به بهره بردای خواهید رسید که هم فرصت های شغلی نسبی خوبی ایجاد کند و هم در معرفی، حفظ و نگهداری میراث فرهنگی استان گامی بردارد.

در ادامه غلام محمد زارعی، گفت: این پروژه ها با سه هدف پیگیری می شود که بحث اول آن گردشگری است که این زیرساخت ها لازم است تا این اتفاق در استان بیافتد و ما بتوانیم در راستای توسعه گردشگری، رونق اقتصادی و اشتغال ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: موضوع دوم این است که این پروژه ها می تواند دستاورد های دیگری را تولید کند که مولدی برای فعالیت های اقتصادی و فرهنگیهستند.

زارعی بیان کرد: روند پروژه هایی که امروز بازدید کردیم خوب است که در نیمه سال آینده پارک آبی و هتل نیز در سال بعد آن به بهره برداری می رسد ومجموعه موزه که یک حلقه گمشده ای در استان بود در آینده نزدیک به بهره برداری است و مجموعه ای که یک مجموعه کامل ورزشی، اقامتگاهی و فرهنگی است که در شهر یاسوج دنبال می شود و زمینه بهره برداری آن در آینده نزدیک صورت می گیرد.

و در پایان نیز از مجتمع فرهنگی ورزشی باقری بازدید و در روند پیشرفت این پروژه و طبقات مختلف آن قرار گرفتند.

---

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری صبح زاگرس ، تاریخ انتشار 15دی 96، کدمطلب:105141، www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین