پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۷۵۱
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
از صبح امروز آب بیشتر مناطق مختلف شهرلنده قطع و برخی دیگر نیزبا افت شدید فشارهمراه بوده است که همین مسئله باعث گلایه مندی بیشتر شهروندان شده است.

شعار سال: از صبح امروز پنچشنبه، آب شرب بیشتر مناطق شهر لنده قطع و برخی دیگر نیز با افت شدید فشار همراه بوده است که همین مسئله باعث برخی نگرانی ها و گلایه شهروندان شده است.

محمد راکبی زاده رئیس اداره آبفای شهری لنده در گفت و گو باخبرلنده،در خصوص قطعی آب شهرلنده گفت: صبح امروز شاهد اختلال در سیستم آبرسانی از ایستگاه شماره یک روستای آبرزگه بودیم که از همان دقایق اولیه صبح همه کارکنان این اداره جهت برطرف کردن مشکل در محل حضور بهم رسانیدند.

وی افزود: متاسفانه امروز صبح پمپ220ایستگاه شماره یک روستای آبرزگه به دلیل مسائل فنی دچار مشکل شد و از مدار خارج شد و هم اکنون نیز کارکنان این اداره در ایستگاه شماره یک در حال تلاش می باشند.

رئیس اداره آبفای شهری لنده تصریح کرد: به احتمال زیاد از امشب تا فردا ظهر آب در بیشتر مناطق به صورت نوبتی تقسیم خواهد شد تا مشکل برطرف شود.

راکبی زاده از صبر و حوصله شهروندان لنده در خصوص تحمل مشکلات قدردانی کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری صبح زاگرس ، تاریخ انتشار 14دی 96، کدمطلب:105136، www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین