پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۷۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
استاندار خراسان رضوی با اشاره به وضعیت دستگیر شدگان ناآرامی های اخیر در مشهد و استان عنوان کرد: بیش از 85 درصد این افراد در همان مرحله اولیه با احراز هویت و اخذ تعهد آزاد شدند.

شعارسال: استاندار خراسان رضوی با اشاره به وضعیت دستگیر شدگان ناآرامی های اخیر در مشهد و استان عنوان کرد: بیش از 85 درصد این افراد در همان مرحله اولیه با احراز هویت و اخذ تعهد آزاد شدند.

علیرضا رشیدیان با بیان اینکه در این دستگیری‌ها تمام تلاش ما این بوده که پیشگیری صورت بگیرد، اظهار کرد: در سطح استان، ما کمترین خسارات ناشی از تجمعات را داشته‌ایم و اکثریت کسانی که دستگیر شدند، با هدف پیشگیری دستگیر شده‌اند.

وی ادامه داد: اگر فرصتی داده می شد و تحرکات وارد مرزهای خشونت می‌شد، می توانست برای همه آسیب در پی داشته باشد، بنابراین این دستگیری ها با هدف پیشگیری صورت گرفت و بیش از 85 درصد این افراد در همان مرحله اولیه با احراز هویت و اخذ تعهد آزاد شدند.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: در این بین پرونده کسانی که دارای سابقه بوده و یا اقدامات خرابکارانه‌ای مانند آتش زدن موتورها و یا تخریب اماکن عمومی را مترکب شده بودند، به مقامات قضایی ارجاع شده تا به آن رسیدگی شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 16 دی 1396، کدخبر: 96101607981، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
این مرحله اول یعنی چند روز بازداشت بودن؟
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین