پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۷۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
با فرا رسیدن تعطیلات سال نو میلادی؛ اروپائی ها میهمان زمستانی اصفهان هستند.

شعار سال: با توجه به فرا رسیدن عید میلاد حضرت مسیح علیه السلام و جشن های سال نو میلادی، مرحله سوم سفر گردشگران خارجی به استان اصفهان آغاز شده است.

در سال های گذشته در کنار دو فصل بهار و ابتدای پائیز، فصل سومی هم در راستای توسعه گردشگری پایدار با توجه به امنیت کشور و معرفی جاذبه های اصفهان به ویژه در فصل سرد زمستان،فراهم شد.

اصفهان؛ پیشتاز طرح روزآمد کردن میراث فرهنگی

امروزه استقبال سرمایه‌گذاران برای خرید خانه‌های تاریخی و تبدیل آن‌ها به تاسیسات گردشگری بیشتر شده، خانه هایی که در گذشته متروکه و درحال تخریب بود اما در حال حاضر سرمایه‌گذاران رغبت نشان دادند و خرید و فروش این خانه ها در دفاتر معاملات ملکی جایی باز کرده است.

اجرای 334 طرح گردشگری در استان اصفهان

با توجه به ورود گسترده گردشگران خارجی و اجرای 334 طرح گردشگری در استان اصفهان با همکاری بخش خصوصی و مرمت 50 خانه تاریخی در شهر اصفهان به کاربری گردشگری ، هنوز تا وضعیت مطلوب فاصله داریم.
مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان معتقد است باید از فرصت هایی که در عرصه ملی و بین المللی برای توسعه اصفهان فراهم شده بهره برداری کنیم زیرا میانگین رشد گردشگری کشور در سه سال اخیر 12 درصد و رشد گردشگری اصفهان، بیش از 50 درصد بوده است.

فریدون الله یاری در همین راستا تاکید می کند که در دو سال گذشته با برنامه ریزی، ده ها هزار نفر از گردشگران کشور چین که همانند ایرانیان از تعطیلات فصلی در ایام سال نو در کشور خود برخوردارند به اصفهان سفر کردند و امسال رغبت حضور گردشگران، خوب ارزیابی شده است.

امسال گردشگران چینی بیشترین بازدید را در کریسمس سال 2018 میلادی در اصفهان داشته‌اند و شهروندان فرانسوی ایتالیایی، اسپانیایی ، آلمانی ، چینی‌، آسیای شرقی‌ ، آمریکایی‌ ، ایتالیا ، اسپانیا ، برزیل و تایلند هم حضوری پررنگ داشته اند.
اللهیاری می گوید: بیست طرح شامل راه اندازی سه هتل، سه مهمانپذیر، دو اقامتگاه سنتی ، هتل آپارتمان در اصفهان ، ساخت سه اکو کمپ گردشگری در شهرستان آران و بید گل ، ابوزید آباد و گلشهر ، دو مجتمع گردشگری در شهر زاینده رود و روستای خشوئیه ، کمپ گردشگری در روستای قوام آباد شهرضا، دو مجتمع گردشگری در نطنز و بادرود ، مجتمع گردشگری در گرگاب ، راه اندازی کمپ گردشگری درگلپایگان و یک مجتمع گردشگری در شهرستان اردستان توسط بخش خصوصی به تصویب رسیده است.

از مجموع 107 شهر استان، 80 شهر تاریخی دارای بافت تاریخی و از مجموع 22 هزار اثر تاریخی استان بیش از 1850 اثر به ثبت رسیده که از این تعداد بیش از 480 اثر در شهر تاریخی اصفهان به ثبت ملی رسیده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبرفوری ، تاریخ انتشار 14دی 96، کدمطلب: 250787 ، www.khabarfoori.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
0
بهترین کاری که میشه در این باره انجام داد افزایش زیرساخت های گردشگری در کشور است ، مثلا جل مشکلات مربوط به سرویس های بهداشتی یا هتل های 5 ستاره در سطح شهر میتونه روند مثبت گردشگری رو شتابش رو بیشتر کنه
ا.ح75
ناشناس
Switzerland
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
0
بهترین کاری که میشه در این باره انجام داد افزایش زیرساخت های گردشگری در کشور است ، مثلا حل مشکلات مربوط به سرویس های بهداشتی یا هتل های 5 ستاره در سطح شهر میتونه روند مثبت گردشگری رو شتابش رو بیشتر کنه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین