پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۷۸۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رد پای منافقان و گروه‌های تکفیری در اغتشاشات اخیر کشور مشهود است، گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی اساس کار خود را بر مماشات با اغتشاش‌گران بنا نهاده تا ترفند جنازه‌سازی دشمنان را خنثی سازد.

شعارسال: نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رد پای منافقان و گروه‌های تکفیری در اغتشاشات اخیر کشور مشهود است، گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی اساس کار خود را بر مماشات با اغتشاش‌گران بنا نهاده تا ترفند جنازه‌سازی دشمنان را خنثی سازد.

محسن کوهکن ، در تحلیل و ریشه‌یابی اتفاقات اخیر اظهار داشت: عربستان، اسرائیل و آمریکا با تشکیل یک مثلث شوم، توطئه‌‌هایی را طراحی کرده‌اند و برخی مسائل را دنبال کرده تا آن را بهانه قرار دهند و اغتشاشات خود را آغاز کنند.

وی افزود: در آخرین ملاقاتی که نمایندگان ترامپ با منافقان داشتند به آنها اعلام کرده‌ بودند شما را بازسازی خواهیم کرد تا بتوانید در مسائل ایران ورود پیدا کنید.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زمانی که حرکات داعش علیه سوریه آغاز شد، پیش‌بینی شده بود ظرف 3 ماه کار سوریه به پایان خواهد رسید و بر همین اساس معادلات فراوانی را طراحی کرده بودند اما، با شکل‌گیری جریان مقاومت داعش در سوریه و عراق به زباله‌‌دان تاریخ پیوستند.

وی ادامه داد: پس از شکست داعش آمریکایی‌ها مستقیمأ برای سازمان دهی داعش وارد شدند و آخرین برنامه‌ای که آنها برای داعش دارند آن است که قسمتی از آنها را به پاکستان و افغانستان اعزام کرده تا نهایتأ ناامنی‌هایی را برای کشور به وجود بیاورند. امروز برنامه‌ریزی‌های با ترکیبی از داعش و منافقان انجام گرفته تا با حضور در تجمعاتی که انجام می‌گیرد ولو با فاصله جنازه‌سازی کنند.

کوهکن بیان کرد: خاصیت فتنه این است که با کشته شدن یک شخص اثبات آن برای اینکه نشان داده شود این جنایت به دستان چه‌کسی انجام گرفته؛ به طول می‌انجامد و شبکه‌های معاند تلاش می‌کنند از این جنایت که به دستان خود آنها انجام گرفته با فریب اذهان عمومی از آن جنایت به نفع خود استفاده کنند.

وی ادامه داد: نباید فراموش کرد یکی از برنامه‌های دشمنان این است، که اعتراضات در زمان انتخابات را در حوزه سیاسی طراحی کرده تا سیاسیون، نخبگان و روشنفکران با یکدیگر وارد چالش شوند اما در مسائل اقتصادی مسائل به کف جامعه انتقال داده می‌شود.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از این رو به‌صورت طبیعی بستر انجام تجمعات در حوزه مسائل اقتصادی در شهرستان‌ها و شهرهای کوچک بیشتر مهیاست و از این‌جهت برنامه‌ریزی دشمنان به سمت شهرستان سوق داده شده است.

وی گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی اساس کار خود را بر مماشات با اغتشاش‌گران بنا نهاده تا ترفند جنازه‌سازی دشمنان را خنثی سازد. اما نباید فراموش کرد چشم و گوش نظام باز و مسائل به خوبی در حال رصد شدن است و قطعأ سرشاخه‌ها با سرعت دستگیر خواهند شد.

کوهکن شهرستان لنجان را آرام‌ترین شهر اصفهان دانست و گفت: حجم اقداماتی که در شهرستان لنجان انجام گرفت بسیار کمتر از اتفاقاتی بود که در سطح استان انجام گرفت. فولادشهر که به عنوان خط قرمز مطرح بود امروز کمترین اغتشاشات در این شهر انجام گرفته است و شهرستان لنجان نیز کم خسارت‌ترین شهرستان استان از نظر خسارت به اموال عمومی است.

وی افزود: نباید فراموش کرد در جمهوری اسلامی آزادی وجود دارد و هرکس مشکل و یا خواسته‌ای داشته باشد مانعی برای انتقاد دیده نمی‌شود از این رو هیچ شهروندی برای مطالبات قانونی خود دست به اسلحه برای حمله به اموال عمومی یا اماکن دولتی نمی‌برد.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از زمانی که مشخصات لایحه بودجه 97 ارائه شد، طرح توزیع بنزین یک هزار و 500 تومانی و قطع یارانه 30 میلیون نفر این بستر فکری را برای دشمنان مهیا ساخت تا کشور را به اغتشاش بکشانند و آنچه مسلم است اتفاقاتی که در گوشه و کنار کشور رخ داد، در فضای مجازی بخصوص تلگرام بسیار بزرگ نمایی شد.

وی افزود: اگر 4 دولت گذشته را مورد بررسی قرار دهیم در 2 دولت هاشمی و روحانی این اعتراضات به تصمیمات اقتصادی در جامعه نمایان شده و ریشه آن به‌جایی باز می‌گردد که تئوریسین‌های این دولت‌ها یکی هستند.

کوهکن ادامه داد: تز تئوریسین‌های این 2 دولت‌ این است که باید مبانی توسعه را به شدت طی کنیم وقتی به توسعه رسیدم عدالت به دست خواهد آمد، با این تفاوت که در زمان هاشمی این کار قرار بود به اتکای تصمیمات داخلی انجام گیرد اما در دولت روحانی نگاه به بیرون از مرزهاست.

وی تصریح کرد: ما قصد نداریم مبانی فکری این 2 دولت را تحلیل و یا درست یا غلط تصمیمات آنها را مورد بررسی قرار دهیم، اما باید توجه داشت چالش بزرگ تئوریسین‌های دولت دوازدهم آن است که آنها برای برجام و آثار اقتصادی آن بیش از حد در جامعه تبلیغ و ایجاد توقع کردند و شعار دادند.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آثار برجام آن چیزی که عملی شده است آن است که 200 بانک کوچک با ایران ارتباط دارند و از آن ارتباطات خاص که مطرح می‌کنند تعداد محدودی از بانک‌های ما به آن ورود پیدا کردند.

وی اظهار داشت: اواخر مجلس نهم نمایندگان تصویب کردند که دولت یارانه 6 میلیون نفر را قطع کنند از سوی دیگر دولت روحانی در حوزه سوخت می‌بایست سالی 10 درصد افزایش قیمت می‌داد تا به قیمت بین المللی خلیج فارس برسد، در مورد یارانه‌ها آقایان قبل از انتخابات مطرح می‌کردند ما ساز و کاری نداریم که با آن ساز و کار یارانه 6 میلیون نفر را قطع کنیم.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز این سوال مطرح است، وقتی دولت اعلام می‌کند من ساز و کاری برای قطع یارانه 6 میلیون نفر ندارم، در این شرایط اقتصادی با چه ساز و کاری می‌خواهد یارانه 30 میلیون نفر را قطع کند. باید توجه داشت نفس مطرح کردن اینگونه مسایل سبب نگرانی خیلی از مردم شد که آیا ما جزو آن 30 میلیون نفر هستیم یا خیر.

وی ادامه داد: رئیس جمهور مطرح می‌کند از محل بین 15 هزار تا 17 هزار میلیارد تومان که درآمد دارند آن را مستقیم به حوزه اشتغال هدایت خواهند کرد، حال این سوال مطرح است که مجلس مجوز برداشت یک و نیم میلیارد دلار از صندوق ذخیره را برای ایجاد اشتغال صادر کرد اما تا این لحظه پس از گذشت چندین ماه ریالی از آن را دریافت نکرده است.

کوهکن گفت: به هر جهت این اتفاقاتی که رخ داد ضرر و زیان‌هایی برای کشور داشت اما بخشی از این مسایل را به فال نیک گرفتیم چراکه برای ما سخت بود بخش عمده‌ای از همکاران خود در مجلس را توجیه کنیم که به بنزین یک هزار و 500 تومان رای ندهند اما این هفته که همه در حوزه‌های انتخاباتی خود حضور دارند از نزدیک متوجه بسیاری از مسایل خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: اعتقاد بنده بر این است که قطع یارانه 30 میلیون نفر و قیمت یک هزار و 500 تومانی بنزین منطقی نبوده و باید با تدبیر در این حوزه عمل کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 16 دی 1396، کدخبر: 1619396 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سروش
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
0
0
این آشوبگران با این حرکات احمقانه شون بهونه دست یه عده در داخل و خارج ایران دادن
ا.ح75
سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
0
احمق ها فکر کردند نظام به این راحتی سقوط میکنه که از اینها حمایت کردند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین