پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۷۹۰
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
رئیس نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: مطالبات مردمی خواسته بجا و به حق است و لازم است از سوی دستگاه های مربوطه پاسخ در خور به مردم داده شودچراکه پاسخگویی مسئولان مانع از تجمعات خیابانی است.

شعارسال: رئیس نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: مطالبات مردمی خواسته بجا و به حق است و لازم است از سوی دستگاه های مربوطه پاسخ در خور به مردم داده شودچراکه پاسخگویی مسئولان مانع از تجمعات خیابانی است.

حجت السلام والمسلمین محمدباقر هاشمی اظهار داشت: مطالبات مردمی خواسته بجا و به حق است و لازم است از سوی دستگاه های مربوطه پاسخ در خور به مردم داده شود ولی مطالبات باید در فضایی مطرح شود که مورد سوء استفاده معاندان قرار نگیرد.

وی مطالبات حق مردم است اما طرح این مطالبات نباید به گونه ای باشد که در دست آویز دشمنان گردد گفت: بیان مطالبات مردم نشانه رشد و توسعه فکری اما این رشد و توسعه نباید موجب سوء استفاده دشمن و تخریب اموال دولتی گردد.

وی امنیت را نشانه بالندگی و پویایی جامعه دانست و بیان داشت: ناامنی موجب فرار مغزها و موجب عدم رشد جامعه می شود.

هاشمی به نحوه پاسخگویی مسئولان پرداخت و ادغان داشت: پاسخگویی خوب، به موقع، و منتج به نتیجه موجب آن می شود تا جامعه به سوی پیگیری اهداف خود از راه مسالمت آمیز قرار گیرد.

وی هوشیاری مردم و حضور آنان در مراسم 13 دی را پایانی بر فتنه 96 دانست و گفت: مردم ایران به جهان اثبات کرد تاشهادت با ولایت هستند و دشمنان انقلاب اسلامی دانستند که ملت ایران از انقلاب اسلامی دست بردار نیستند و این انقلاب را باخون وجان خود حفظ می کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 16 دی 1396، کدخبر: 1619750، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین