پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۸۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری در خصوص اظهارنظر برخی از افراد درباره لایحه «تأمین امنیت زنان در برابر خشونت» گفت: این اظهارنظرها از سر بی‌اطلاعی کامل صورت می‌گیرد و افراد مبنایی برای قضاوتشان ندارند .

شعارسال:معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری در خصوص اظهارنظر برخی از افراد درباره لایحه «تأمین امنیت زنان در برابر خشونت» گفت: این اظهارنظرها از سر بی‌اطلاعی کامل صورت می‌گیرد و افراد مبنایی برای قضاوتشان ندارند .

معصومه ابتکار درباره اظهارنظر برخی درخصوص لایحه «تامین امنیت زنان در برابر خشونت» و بکاربردن لفظ روسپی برای زنانی که مورد حمایت این لایحه قرار می‌گیرند، گفت: این اظهارنظرها از سر بی‌اطلاعی کامل صورت می گیرد و این افراد مبنایی برای قضاوتشان وجود ندارد .

وی تاکید کرد: فردی که می‌خواهد قضاوت کند اول باید موضوع را بشناسد بعد سخن بگوید،‌ متاسفانه بدون شناخت از موضوع و واقعیت‌ها اظهارنظرهایی صورت می‌گیرد که دور از شأن است.

معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: گوینده ابتدا باید از اصل مطلب اطلاع حاصل کند و بعد اعلام موضوع کند، متاسفانه اطلاعات بسیار غلطی در این زمینه داده شده است.

وی ادامه داد: لایحه «تامین امنیت زنان در برابر خشونت» به خوبی و با وفاق کامل بین سه قوه قضاییه، مجریه و مقننه در حال آماده‌سازی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا لایحه «تامین امنیت زنان در برابر خشونت» به مجلس فرستاده شده است یا خیر گفت: خیر، هنوز به مجلس فرستاده نشده اما نمایندگان دورادور در جریان آن هستند. این لایحه با تمام شئونات فقهی ، قانونی و شرع مقدس کشور و اسلام همخوانی دارد .

ابتکار خاطرنشان کرد: لایحه مذکور از ضروریات کشورمان است که مورد تاکید مقام معظم رهبری هم هست ایشان بارها خاطرنشان کرده اند که حرمت زنان حفظ شود.

معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: خانواده با خشونت مفهومی پیدا نمی‌کند خانواده‌ای که رکن اصلی آن خشونت باشد تبدیل به جهنم می‌شود و متاسفانه این اتفاق در بعضی از خانواده‌هایمان می‌افتد.

ابتکار در پاسخ به این سوال که آیا در خصوص چگونگی استفاده از این لایحه به زنان آموزش داده می‌شود، گفت: بحث آموزش یکی از مباحث مهمی است که ما در نظر داریم، همه باید آموزش ببینند متاسفانه به دلیل آموزش در ارتباط‌گیری ما لطمه‌های زیادی دیده‌ایم که باید آنها را برطرف کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار16دی 96،کدخبر: 576705 ، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سروش
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
مهمترین کاری که میشه برای پیشگیری از این کار انجام داد فرهنگ سازی و بالابردن ارزش زن در جامعه هست
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین