پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۹۲۹
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
هشتمین جلسه کمیسیون توسعه مدیریت شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان درخصوص آسیب شناسی محورهای عمومی ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۵ با حضور مهندس بلبل آبادی مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان، ارزیابان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان، معاونین و مدیران در سالن کنفرانس شرکت برگزار شد.

شعار سال: مهندس بلبل آبادی در این جلسه با اشاره به اینکه ارزیابی فرصتی است برای شرکت در راستای تعالی و انجام بهینه امور ، بیان داشت: برای این که در ارزیابی های مختلف بتوانیم مسیر بهبود، سرآمدی و کارآمدی شرکت را بهبود ببخشیم باید تعامل بیشتری با دستگاه های ذیربط داشته باشیم و دیدگاه ها و پیشنهادات ارزیابان را مد نظر قرار دهیم.

وی افزود: در دو سال اخیر شرکت توانست در چندین ارزیابی، رتبه های برتر را کسب کند که این موضوع بیانگر این است که شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان، شرکتی برنامه محور و سیستماتیک است.
آقای عسگرپور رئیس گروه نوسازی اداری و مدیریت عملکرد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان نیز در خصوص ارزیابی گفت: هدف از ارزیابی، سنجش واقعیتها است. اینکه چقدر یک سازمان در رسیدن به اهداف خود موفق بوده است و اگر در رسیدن به اهداف خود دچار مشکلات و محدودیت هایی بوده است، بتوانیم به سازمان در رسیدن به اهدافش با ارائه راهکار کمک کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین ، تاریخ انتشار 16دی 96، کدمطلب:743673، www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین