پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۹۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
استاندار هرمزگان گفت: باید از ظرفیت و نقش مهم روحانیون در جهت توسعه فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی در هرمزگان استفاده شود.

شعارسال: استاندار هرمزگان گفت: باید از ظرفیت و نقش مهم روحانیون در جهت توسعه فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی در هرمزگان استفاده شود.

فریدون همتی در دیدار با اعضای شورای مرکزی جامعه روحانیون و فضلای استان هرمزگان روحانیت را پشتوانه عظیمی برای مردم، نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت دانست و عنوان کرد: روحانیون همواره در میان مردم هستند و منتقل کننده مسائل و مشکلات مردم بوده اند.

وی بر لزوم ارتباط بیشتر میان مسئولان با روحانیون تاکید کرد و افزود: تاکید مقام معظم رهبری نیز همواره بر تقویت دولت ها بوده است و روحانیون می توانند این امر را نهادینه کنند.

استاندار هرمزگان ادامه داد: روحانیت سرمایه بزرگی برای نظام اسلامی و جامعه است و باید از این جایگاه مراقبت شود.

همتی با بیان اینکه روحانیون به نوعی صدای واقعی مردم هستد، تصریح کرد: قشر روحانیت نقش مهمی در پردازش و طرح مسائل مختلف برای جامعه و ایجاد اغناء عمومی دارند و قشر امین برای جامعه محسوب می شود.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی با روحانیت عجین شده و مردم در انقلاب به روحانیت و حوزه های علمیه اعتماد کردند و این اعتماد باید روز به روز تقویت شود.

استاندار هرمزگان فرهنگ را زیرساخت همه امور دانست و اظهار داشت: آسیب های اجتماعی و مشکلات فرهنگی یکی از معضلات بسیار مهم در جامعه است و حضور موثر و نقش روحانیون در ترمیم وضعیت فرهنگی برای کشور بسیار مهم است و در هرمزگان نیز باید تلاش شود از ظرفیت روحانیت در جهت توسعه فرهنگی استفاده شود.

همتی خواستار برگزاری آئین های بزرگداشت و تجلیل برای علما و روحانیون بزرگ و مطرح هرمزگان شد و اضافه کرد: با این کار روحانیون و فضلای این استان به خوبی معرفی می شوند و بزرگان این استان به نسل جوان معرفی خواهند شد تا نسل جوان از آنها الگو بگیرد.

دبیر جامعه روحانیون و فضلای استان هرمزگان نیز در این دیدار، بیان داشت: جامعه روحانیون و فضلای استان هرمزگان یک تشکل صنفی برای پیگیری مطالبات روحانیون و فضلای استان است.

حجت الاسلام علی اکبر میرزایی افزود: در نشستی که با حضور بیش از ۷۰۰ نفر از طلاب هرمزگانی برگزار شد، ۱۵ نفر به عنوان اعضای شورای مرکزی جامعه روحانیون و فضلای استان هرمزگان انتخاب شدند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 17 دی 1396، کدخبر: 4192955، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
0
بنظرم نقش عمده رو رسانه های اجتماعی میتونن بازی کنند اگر مردم کاربرد درست آن هارا بدانند ، چرا که درصد نفوذ چنین شبکه هایی میان مردم بشدت افزایش یافته است
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین