پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۹۹۹
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان گفت: خرم‌آباد به عنوان یکی از مناطق هدف مقابله با حاشیه‌نشینی در کشور انتخاب شد‌.

شعارسال: معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان گفت: خرم‌آباد به عنوان یکی از مناطق هدف مقابله با حاشیه‌نشینی در کشور انتخاب شد‌.

حبیب‌الله خجسته‌پور صبح امروز در جلسه شورای اداری لرستان بیان کرد: با وجود حوادث تلخی که رخ داد اما این غائله در لرستان مدیریت شد و به جز روزهای شنبه و یکشنبه مشکل خاص امنیتی در لرستان نداشت و نهایتا حضور مردم در ۱۳ دی ماه نقطه پایانی بر این حوادث بود.

وی ادامه داد: بیکاری، حاشیه‌نشینی، طلاق و اعتیاد به عنوان تهدیدات اصلی اجتماعی لرستان به شمار می‌روند و طرح تقسیم کار ملی این آسیب‌ها تهیه و سازمان‌های خاصی نیز به عنوان متولیان امر مشخص شده‌اند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان عنوان کرد: برنامه‌های خوبی در سطح استان اجرایی شده و در بحث آسیب‌های اجتماعی با وجود اینکه هنوز اقدماتمان رضایت‌بخش نیست اما با اجرای این طرح نسبت به میانگین کشوری وضعیت بهتری داریم، البته باید تلاش‌ها افزایش یابند.

خجسته‌پور اظهار داشت: از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان انتظار می‌رود پیگیر اجرای تفاهم‌نامه‌ها و جذب اعتبارات ملی طرح مذکور باشند کمااینکه در همین راستا در سطح استان نیز تفاهم‌نامه‌هایی با سازمان‌های مختلف داشتیم.

وی عنوان کرد: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با سازمان‌های مردم نهاد همکاری بیشتر و بهتری داشته باشند و بخشی از وظایف خود را به این سازمان‌ها برون‌سپاری کنند.

این مسوول بیان کرد: خرم‌آباد به عنوان یکی از مناطق هدف مقابله با حاشیه‌نشینی در کشور مشخص شده و در نظر داریم ۱۰ نقطه از این شهر را به سمن‌ها واگذار کرده تا اقدامات پیشگیرانه را اجرایی کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان بیان کرد: شهر خرم‌آباد به عنوان اولین شهری در کشور بوده که کل اعتبارات این حوزه‌اش تخصیص داده شده است.

خجسته‌پور افزود: در حوزه عمران مناطق حاشیه‌نشین تاکنون ۸.۶ میلیارد تومان اعتبار ملی برای ۲۹ پروژه استان ابلاغ شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان دلفان به عنوان پایلوت مطالعاتی استقرار دفتر تسهیل‌گری وزارت کشور انتخاب شده است، اظهار داشت: این شهرستان به عنوان یک منطقه نمونه محرومیت‌زدایی در سطح کشور انتخاب شده و مطمئنا شاهد انجام اقدامات مختلفی برای توسعه دلفان خواهیم بود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان بیان کرد: خوشبختانه گروه‌های مختلف حزبی به خوبی نقش خود را در حوادث اخیر ایفا کردند و باید به دنبال استفاده بیش از پیش از ظرفیت آنها باشیم.

خجسته‌پور عنوان کرد: ۶۵ دفتر فعال حزبی در لرستان وجود داشته و نمایندگان این احزاب در قالب سه طیف اصلاح‌طلب، اصولگرا و اعتدالگرا در حال فعالیت هستند.

وی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های دولت استفاده از پتانسیل بانوان و جوانان بوده و از مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود اقدامات لازم را برای تحقق این هدف در دستور کار خود قرار دهند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 17 دی 1396، کدخبر: 13961017000718، www.lorestan.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین