پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۰۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸
استاندار قم گفت: 60 درصد از لیدرهای اغتشاشات که بازداشت شدند، سابقه شرارت دارند، باید دستگاه‌های امنیتی وابستگی‌های این افراد را به صورت دقیق مشخص کنند.

شعار سال: سید مهدی صادقیاستاندار قم،امشب در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قم که در تالار امام جواد (ع) در ساختمان استانداری قم برگزار شد،گفت:در دهه بصیرت هستیم و برنامه‌های این دهه در استان قم برگزار می‌شود، همچنین شاهد برگزاری کنگره شهدای روحانیت استان قم نیز هستیم، این استان حدود هزار شهید روحانی دارد.

استاندار قم افزود: روز 19 دی سالروز قیام مردم قم علیه رژیم طاغوت است، امسال چهلمین سالگرد قیام 19 دی را در پیش رو داریم و باید برنامه‌های ویژه‌ای در این راستا در استان قم برگزار شود.

صادقی روز 19 دی را روز بیعت دوباره مردم استان قم با مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: اخیراً حرکت‌های اعتراضی را در کشور شاهد بودیم که گرچه در ظاهر مطالبات قابل قبول اقتصادی داشت اماسرویس‌های اطلاعاتی خارجیاز این حرکت‌ها سوءاستفاده کردند.

وی ادامه داد: برخی از عناصر فریب‌خورده حرکتی را طی روزهای اخیر شروع کردند که به نفع کشور نبود، در استان قم با مدیریت هماهنگ و انسجام دستگاه‌های مختلف،اغتشاشاتمشکلی را به وجود نیاورد.

استاندار قم افزود: 60 درصد ازلیدرهای اغتشاشاتکه بازداشت شدند، سابقه شرارت دارند، باید دستگاه‌های امنیتی وابستگی‌های این افراد را به صورت دقیق مشخص کنند تا بفهمیم چه کسانی این حرکت‌های غیر ملی را انجام دادند.

صادقی با اشاره به اغتشاشات در کشور اظهار کرد: با همکاری دستگاه‌های مختلف انتظامی، امنیتی و نظامی، هرگونه حرکت غیرملی در استان خنثی شد، حفظ منافع ملی برای ما در کشور و استان قم اولویت دارد، دشمنان به صورت علنی به میدان آمدند و در امور داخلی کشورمان دخالت می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید مطالبات و اقدامات در راستای منافع ملی تعریف شود، تخطی از منافع ملی برای هیچ کس در هر جایگاهی جایز نیست و باید در راستای همگرایی برای حفظ منافع ملی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی بیش از گذشته تلاش کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازباشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 16دی 96، کدمطلب:۶۳۹۰۰۷۴، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
خب این افراد مشخصه که کمر بستن به شکست این نظام! به خواب ببینن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین