پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۰۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴
استاندار مرکزی با بیان اینکه کلیه تقصیر اعتراضات اخیر را به گردن عوامل بیرون مرزی نیندازیم، عنوان کرد: قسمتی از تقصیرها متوجه خود ماست، قطعا نتوانستیم پاسخگوی بخشی از سوال ها و مطالبات به حق نسل جوان باشیم، بر همین اساس بهتر است مراسم بزرگداشت دهه فجر امسال را با این رویکرد دنبال کنیم.

شعار سال: استاندار مرکزی با بیان اینکه کلیه تقصیر اعتراضات اخیر را به گردن عوامل بیرون مرزی نیندازیم، عنوان کرد: قسمتی از تقصیرها متوجه خود ماست، قطعا نتوانستیم پاسخگوی بخشی از سوال ها و مطالبات به حق نسل جوان باشیم، بر همین اساس بهتر است مراسم بزرگداشت دهه فجر امسال را با این رویکرد دنبال کنیم.

 سید علی آقازاده در اولین جلسه بزرگداشت ستاد فجر 96، عنوان کرد: با توجه به اتفاقات هفته گذشته، شرایط کنونی کشور بسیار حساس و قابل توجه است، بنابراین باید در برگزاری مراسم بزرگداشت دهه فجر امسال حساسیت بیشتری به خرج داد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه های ذیربط در ایام دهه فجر از انجام برنامه های تکراری، موازی کاری و خسته کننده خودداری کنند، افزود: سعی شود برگزاری برنامه های دهه فجر با نوآوری همراه باشد، در همین راستا برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و انتقاد خالی از لطف نیست.

آقازاده اظهار کرد: غالب افرادی که در هفته گذشته برای احقاق مطالبات شان دست به حرکت اعتراضی زدند، جزو نسل سوم انقلاب محسوب می شوند، هرچند تعدادی از این افراد فریب خورده‌اند، اما چنانچه برای این نسل برنامه های تکراری در نظر داشته باشیم، قطعا نمی توانیم در رسیدن به اهدافمان موفق شویم.

وی اظهار کرد: بهتر است در دهه فجر امسال با ایجاد فضای باز، پاسخگوی مطالبات نسل جوان، دانش آموزان و دانشجویان باشیم و در کنار این امر ضمن بیان اتفاقات که در انقلاب اسلامی رخ داده، نسل جوان را با دشمنان و توطئه هایی که در حال انجام است، آگاه سازیم.

استاندار مرکزی گفت: کمیته های ستاد دهه فجر در قالب چارچوب هایی تعریف شده اند، اما باید خروجی این کمیته ها را نیز در نظر گرفت و در صورت عدم موفقیت این کمیته ها باید با ایجاد نوآوری، گام های مثبتی در این راستا برداشت.

وی اظهار کرد: دهه فجر امسال مقارن با ایام فاطمیه است، با توجه به این شرایط نمی توان برنامه های امسال را به صورت شاد برگزار کرد، اما با تمهیداتی می توان برنامه های این ایام را برای جوانان متنوع تر برگزار کرد و به درک مطالبات به حق این قشر پرداخت، چنانچه اقدامات مطلوبی در استان مرکزی در این حوزه پایه ریزی شود، دیگر استان ها نیز می توانند با تاسی از استان ما در این زمینه اقدام کنند و آنرا در استان خود ساری و جاری کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی، دچار حماقت هستند، اظهار کرد: آمریکا در خصوص بررسی مسائل ایران به شورای امنیت اعتراض کرد، اما این امر جز افتضاح و آبروریزی برای امریکا هیچ خروجی دیگری نداشت و به سرانجامی نرسید و نشانی دیگر از حماقت دشمنان ما بود.

آقازاده خاطرنشان کرد: در آمریکا بیش از 45 میلیون نفر، زیر خط فقر بسر می برند و این موضوع حاکی از آنست که این کشور نیز با مشکلات عدیده ای در خصوص معیشت مردم دست و پنجه نرم می کند، از سویی این کشور به جنایت انجام شده در یمن و اعدام مرجع شیعه در بحرین بی توجه است، در همین راستا با سازوکار مناسب می توان این توطئه ها را برای جوانان تشریح کرد.هنر در اینست که بتوانیم با استفاده از ذخائر عظیمی که در کشور وجود دارد، ترفند های دشمنانمان را برای برخی جوانان روشن کنیم.

آقازاده با بیان اینکه چنانچه مراسم دهه فجر به صورت مردمی برگزار شود، شاهد مراسمی متنوع و دلسوزانه خواهیم بود، در برگزاری جلسات ستاد بزرگداشت دهه فجر اظهار کرد: جای نهادهای مردمی خالی است.

وی عنوان کرد: تمرکز فعالیت های فرهنگی و احصا پروژه های عمرانی به منظور بهره برداری در دهه فجر با حضور میهمانان کشوری از جمله اقدامات در این راستاست، امیدواریم بتوانیم با هماهنگی و بر اساس نیاز روز جامعه برنامه های دهه فجر امسال را برگزار کنیم.

به گزارش ایسنا، در این جلسه فتح الله حقیقی معاون سیاسی استاندار به عنوان جانشین ستاد و نماینده تام الاختیار استاندار در برگزاری مراسم بزرگداشت فجر انتخاب شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 17دی 96، کدمطلب:96101708622، www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
0
مقصر اعتراضات عوامل برون مرزی نیستن
مقصر اغتشاشات عوامل برون مرزی اند
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین