پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۰۵۰
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ از ساخت ۵۰ باب خانه دائمی در ۲۰ روستای زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد.

شعار سال: سردار محمدرضا یزدی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران استان کرمانشاه از حضور نیروهای سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ در نقاط زلزله زده استان کرمانشاه و در کنار سایر سپاه های استانی خبر داد.

وی تصریح کرد: بلافاصله پس از وقوع زلزله در استان کرمانشاه، سپاه حضرت محمد رسول الله تهران با اعزام آمبولانس ها و نیروهای امداد و نجات در مناطق زلزله زده حضور یافت.

یزدی از استقرار این نیروها در روستاهای آسیب دیده خبر داد و گفت: نیروهای ما به توزیع چادر، بسته های آب معدنی، مواد غذایی، بهداشتی و امثال آن در بین مردم پرداخت.

این مسئول خاطرنشان کرد: از همان ساعات اولیه پس از قوع زلزله در تلاش بودیم که به سرعت مردم را در خانه های دائم اسکان دهیم اما چون شرایط سخت بود و مردم نیز کانکس هایی را جهت اسکان آسیب دیدگان به منطقه می فرستادند و همزمان با کلید زدن ساخت خانه های دائمی، این کانکس ها را در بین مردم توزیع کردیم.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در جهت ساماندهی روستاهای آسیب دیده ساخت ۵۰ باب خانه دائمی در ۲۰ روستای زلزله زده استان کرمانشاه آغاز شد.

وی از افتتاح ۲ باب از این مساکن خبر داد و گفت: اقدامات مربوط به ساخت ۲۵ باب دیگر در مرحله پی ریزی و خاکریزی است.

این مسئول از پیشرفت ۵۰ درصدی ۲۳ باب خانه دائمی نیز خبر داد و گفت: تلاش ما این است این تعداد نیز هر چه زودتر به مردم تحویل داده شود.

سردار یزدی گفت: از روحانیون در توزیع کانکس و ساخت خانه‌های دائمی در روستاها کمک گرفته ایم.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ از اولویت قرار دادن خانواده شهدا و مددجویان تحت پوشش نهادهای امدادی برای دریافت کانکس و ساخت خانه های دائمی خبر داد.

وی تصریح کرد: نیروهای سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ حدود ۵۲ روز است که در روستاهای مناطق زلزله زده استان کرمانشاه حضور دارند.

این مسئول ادامه داد: ۳۰۰ نیروی این سپاه به روستاهای مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اعزام شده اند و فعالیت دارند اما انتظار داریم که مردم این مناطق نیز خود در ساخت خانه دائمی همکاری کنند تا زودتر به نتیجه برسد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 17دی 96، کدمطلب:4193045، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین