پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۱۴۲
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
رئیس شورای شهر کاشان گفت: متاسفانه برخی ارگان‌های دولتی هنوز تاثیرگذاری شوراها را قبول ندارند و در سازوکارهای توسعه شهری از نظرات این نهاد مردمی استفاده نمی‌کنند.

شعار سال: علی رسول زاده در جلسه رسمی شورایشهر کاشان با بیان اینکه اتفاقات و آشوب‌های صورت گرفته در هفته گذشته در کاشان موجبات نارضایتی دلسوزان انقلاب اسلامی شد اظهار داشت: باید تحلیل‌های دقیق، کارشناسی و عملی درباره اتفاقات شهر کاشان صورت گیرد در غیر این صورت جریان سازی و آشوبگری و توطئه‌های دشمنان به سادگی دست از سرما بر نخواهد داشت.

رئیس شورای شهر کاشانبا تشکر از مردم و نیروهای امنیتی، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و قوه قضائیه به جهت بازگرداندن آرامش به کاشان و با بیان اینکه کاشان نخستین شهری بود که در ایران در برابر اغتشاشات در دهم دی‌ماه در یک راهپیمایی باشکوه موضع‌گیری کردافزود: بخشی از این اغتشاشات کشور ریشه در نابسامانی‌های اقتصادی داشت ولی ادامه آن توسط عوامل بیگانه، آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی هدایت شد. باید همه مسئولان شهر قدردان این مردم باشند و در خدمتگزاری برای آنها پیش از پیش اهتمام ورزند.

رسول‌زاده افزود: این شهرستان با داشتن موقیعت جغرافیایی مناسب، شاخصه‌ها و موقعیت‌های استثنایی توسعه‌ای نیازمند یک جراحی مناسب برای استفاده بهینه از پتانسیل‌های موجود است.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر نمایندگان حدود 300 هزار نفر از مردم کاشان هستند و رابطه مستقیمی با مشکلات آنها دارند عنوان کرد:متاسفانه برخی ارگان‌های دولتی هنوز تاثیرگذاری شوراها را قبول ندارند و در سازوکارهای توسعه شهری از نظرات این نهاد مردمی استفاده نمی‌کنند.

رئیس شورای شهر کاشان با بیان اینکه بزرگترین مساله کشور اقتصاد است، گفت: رهبر انقلاب در هشت سال گذشته نسبت به این موضوع بارها تاکید کرده است و باید کمبودهای معیشتی و اقتصادی و خانوادگی آنها توسط دست‌اندرکاران نظام جبران شود.

رسول‌زاده خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی دولت نیازمند حمایت و وحدت است زیرا برخی از شعارهای مردم به جریانات سیاسی هشدار داد اگر درگیر دعواهای جناحی اصولگرا و اصلاح‌طلبی شویم اصل نظام در خطر می‌افتد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 17 دی 96، کد مطلب: 1621094: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین