پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۱۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
تبریز پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال ۲۰۱۸ میلادی است؛ این رویداد فرصتی است برای معرفی پتانسیل‌های گردشگری کل کشور، اما آنطور که شایسته این رویداد است، هنوز اقدام کافی صورت نگرفته است.

شعار سال: با تحویل سال ۲۰۱۸ میلادی، پیش‌بینی مسئولان درست از آب درآمد: «مسافران چمدان به دست، از مرزها روانه تبریز نشدند»؛ این جمله را مسئولان شهری و استانی در پایان هر جلسه‌ای در پاسخ به انتقادات مردم و کارشناسان از عدم آمادگی شهر برای «تبریز ۲۰۱۸» مطرح می‌کردند.


سال ۲۰۱۸ میلادی از راه رسیده است و به همان اندازه که انتظار می‌رفت، تبریز همان تبریز است؛ با روزهایی سرد و کم رونق، شب‌هایی خلوت و ایام تعطیل مرده. کسی با گشت‌وگذار چندساعته در تبریز نمی‌تواند پی ببرد این شهر به‌عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام، بین ۵۷ کشور اسلامی در سال ۲۰۱۸ انتخاب شده است.

تبریز در سکوتی کامل قدم به سال ۲۰۱۸ گذاشت. به‌جز تعدادی اندک، پوستر یا بنری در شهر نیست که بگوید این شهر امسال با سال‌های قبل و بعد، با شهرهای دور و نزدیک تفاوت‌هایی دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت پرواز خبر، تاریخ 15 دی 96، کد مطلب: 33462: www.airlinepress.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
0
خداکنه ایران تو زمینه گردشگری همونطور که اقای روحانی قول داده بودن به یه جاهایی برسه..بعضی کشور ها از همین توریست داربن اقتصادشونو می گردونن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین