پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۱۸۶
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
سرپرست فرمانداری بویراحمد افزایش معضلات اجتماعی در یاسوج را نگران کننده دانست و گفت: مسئولان و متولیان امر در این زمینه چاره اندیشی کنند.

شعارسال: سرپرست فرمانداری بویراحمد افزایش معضلات اجتماعی در یاسوج را نگران کننده دانست و گفت: مسئولان و متولیان امر در این زمینه چاره اندیشی کنند.

شاهرخ کناری اظهار داشت: معضلات اجتماعی در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد روز به روز در حال افزایش بوده که به طور حتم کاهش این روند و در مجموع پیشگیری از این معضلات نیازمند همگرایی و تعامل بین بخشی دستگاه‌های اجرایی و متولیان امر است.

وی با تاکید بر اینکه مقابله با آسیب‌های اجتماعی نیازمند عزم جدی مسئولان و به نوعی آحاد مردم است، عنوان کرد: به طور حتم مردمی شدن مقابله با آسیب‌های اجتماعی نقش بی بدیلی در این امر مهم در جامعه دارد.

کناری ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها را زیرساخت‌های فرهنگی دانست و افزود: راهکارهای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی با هم اندیشی با نخبگان و کارشناسان امر بررسی و در این زمینه باید برنامه عملیاتی تدوین شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بویراحمد با تاکید بر اینکه مهمترین زیرساخت توسعه در زمینه‌های مختلف توسعه فرهنگ است، ادامه داد: به طور حتم راهکارهای فرهنگی نقش بی بدیلی در پویایی یک جامعه سالم و تاثیرگذار دارد.

کناری با مثبت ارزیابی کردن نقش فعالان فرهنگی و اجتماعی و همچنین ائمه جمعه و جماعات در کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی بیان کرد: آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها امنیت جامعه را سلب و مانعی برای رشد و توسعه است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 18 دی 1396، کدخبر: 1622063، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین