پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۱۸۷
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: با تعهد قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) و کمک‌های مردمی ۱۰ هزار کانکس برای روستاهای زلزله‌زده استان کرمانشاه تهیه شده است.

شعارسال: معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: با تعهد قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) و کمک‌های مردمی ۱۰ هزار کانکس برای روستاهای زلزله‌زده استان کرمانشاه تهیه شده است.

مجتبی نیک‌کردار ، با اشاره به اسکان موقت در روستاها اظهار داشت: قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در روستاها 8100 کانکس تعهد داده را انجام داد و با 2000 کانکس اهدایی مردم در مجموع 10 هزار کانکس برای روستاها تهیه شد و اکنون بنیاد مسکن در حال لکه‌گیری در روستاها است و بنابراین اسکان موقت روستاها تا یک هفته آینده به اتمام می‌رسد.

نیک‌کردار با بیان اینکه در شهرها غیر از سرپل‌ذهاب که دارای ساختمانهای تخریبی بسیاری است مابقی شهرها مشکلی ندارند گفت: گروهی درخواست تسهیلات پنج میلیون تومانی بلاعوض را داشته‌اند و گروهی دیگر درخواست کانکس کرده‌اند که تاکنون 1000 مورد تحویل شده و عملیات تحویل کانکس همچنان ادامه دارد.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه افزود: در شهر سرپل‌ذهاب تعداد بسیاری درخواست تسهیلات بلاعوض داشته‌اند و بنابراین باید این تسهیلات پرداخت شود و در نهایت افراد باقی‌مانده کانکس را دریافت کنند و البته به طور همزمان کانکس نیز درحال توزیع است.

وی با بیان اینکه امید داریم اسکان موقت شهر سرپل‌ذهاب حداکثر تا یک ماه آینده به پایان برسد افزود: 500 نفر متقاضی تسهیلات بلاعوض برای اسکان موقت هستند که به مرور در حال دریافت هستند.

نیک‌کردار با بیان اینکه مستأجرانی که منزل آن‌ها تخریب شده باشد تسهیلات بلاعوض یا کانکس دریافت می‌کنند گفت: مستأجرانی که منزل آنها آسیب جزئی دیده و تعمیری است با هزینه تعمیر به منزل خود بازمی‌گردند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 18 دی 1396، کدخبر: 1622015، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین