پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۲۲۷
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
سفیر آمریکا در سازمان ملل گفت، توئیت اخیر دونالد ترامپ درباره دکمه هسته‌ای بزرگتر باعث شده "اون" "حواسش جمع و خطرات یک جنگ هسته‌ای برایش آشکار شود.

شعارسال: به نقل از خبرگزاری رویترز، چند روز پیش بعد از اینکه کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در توئیتی گفت: دکمه سلاح هسته‌ای همواره برای او آماده است، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان داده و در توئیتی گفت دکمه هسته‌ای آمریکا از مال او بزرگتر و قدرتمندتر است.

نیکی هیلی، سفیر آمریکا درسازمان ملل در مصاحبه با شبکه ای‌بی‌سی گفت: من فکر می‌کنم که ترامپ همواره باید کیم جونگ اون را وادار کند که حواسش جمع باشد. این بسیار مهم است که ما حتی نگذاریم او آنقدر مغرور شود که نفهمد واقعیت ناشی از آغاز یک جنگ هسته‌ای چطور خواهد بود.

هیلی اظهار کرد: کره شمالی باید بداند که آمریکا از فشارها بر کیم جونگ اون نخواهد کاست.

او گفت: ما قرار نیست به آنها اجازه دهیم که نمایشی براساس این حقیقت راه بیندازند که دکمه‌ای روی میزشان دارد و می‌توانند آمریکا را نابود کنند. ما می‌خواهیم همواره به آنها یادآوری کنیم که ما هم می‌توانیم شما را نابود کنیم. خیلی محتاط باشید و مواظب باشید چه کاری انجام می‌دهید و چه چیزی می‌گویید.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازسایت خبری  تحلیلی الف ، تاریخ انتشار:18دی 1396، کدخبر: 3961018064،www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین