پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۲۶۶
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
هر هواپیمایی یک عمر اقتصادی دارد در همین راستا اگر در تامین قطعات برخی از هواپیماها در آینده به مشکل بر بخوریم یا اینکه عمر اقتصادی برخی از هواپیماها تمام شود قطعاً این هواپیماها را از چرخه ناوگان خارج خواهیم کرد.

شعارسال : مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» عنوان کرد: در آینده تعدادی از هواپیماها به دلیل تمام شدن عمر مفید از چرخه ناوگان این شرکت حذف خواهند شد.

فرزانه شرفبافی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای خروج هواپیماهای با سن بالا را از ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» دارید، عنوان کرد: بدیهی است که اگر تامین قطعات هواپیما انجام نشود این اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: هر هواپیمایی یک عمر اقتصادی دارد در همین راستا اگر در تامین قطعات برخی از هواپیماها در آینده به مشکل بر بخوریم یا اینکه عمر اقتصادی برخی از هواپیماها تمام شود قطعاً این هواپیماها را از چرخه ناوگان خارج خواهیم کرد.

مدیر عامل هواپیمایی «هما» با اعلام اینکه از این دست هواپیماها در ناوگان این شرکت موجود است، خاطرنشان کرد: با توجه با شرایط موجود، امکان اینکه در یکی دو سال آینده تعدادی از هواپیماها از چرخه ناوگان حذف شوند وجود دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری ایرلاین پرس، تاریخ انتشار: 16 دی 1396، کدخبر: 34280، www.airlinepress.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین