پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۳۲۷۴
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
امروزه مردم در سراسر دنیا به دنبال راههای مطمئن و دقیق برای میلیونر شدن هستند؛ هر چند تعداد کمی از این افراد در راه خود موفق می شوند و شاید تنها دلیلشان دید به آینده و یک برنامه ریزی خوب باشد.

شعارسال: در گزارش قبلی که با عنوان "بهترین راه های ثروتمند شدن در سال 2018" منتشر شد، به برخی موارد برای کسب ثروت بیشتر در سال پیش رو پرداختیم.

در ادامه با توجه به موارد مهم شما می توانید بهترین راه برای کسب ثروت را انتخاب کنید؛ البته شاخص های اقتصادی و بازارهای سهامی مهم در آمریکا مانند داو جونز، نزدک و جی ان پی نیز به موارد زیر برای دستیابی به فرصت ها و چالش های دنیای تجارت اشاره کرده اند.

شرکت خودروسازی آمریکایی تسلا (Tesla Motors) شرایط جدیدی برای تولید ماشین های برقی و انرژی پاک ایجاد خواهد کرد و انتظار می رود نسل جدید این خودروها تا نیم میلیون خودرو به فروش برسد و همچنین پیش بینی می شود همه افراد قدرت خرید آن را داشته باشند.

هواپیماهای بدون سرنشین

FAA) The Federal Aviation Administration) یا همان اداره هوانوردی فدرال آمریکا از هواپیماهای بدون سرنشین رونمایی می کند. این تکنولوژی برای به وجود آمدن برنامه های تجاری جدید و نظارت دقیق بر عملکرد سیستم ها بسیار مفید خواهد بود.

قوانین جدید مهاجرت

شواهد حاکی از آن است که دولت آمریکا در حال استخدام بیش از 10 هزار مامور گمرک و اعمال قوانین جدید مهاجرت است و در نظر دارد سیاست های خود را برای درخواست ویزای کار عوض کند. از این رو پیدا کردن شغل برای مهاجران سخت تر از قبل می شود.

بازار عرضه اولیه سهام

(IPO (Initial Public Offerings یا همان بازار عرضه اولیه سهام در سال 2017 عملکرد مثبتی از خود نشان نداد و بر اساس پیش بینی شرکت حقوقی بیکر مک‌کنزی در سال 2018 دوباره به اوج خود بر میگردد. این پیش بینی نشان می دهد ارزش این بازار به بیش از 70 میلیارد می رسد و یک بازار سهامی و فناوری بزرگ از آن حمایت می کند.

ارزهای رمزی

بر مبنای آمار جهانی نمی توان پیشرفت چشمگیر ارز های رمزی مثل بیت کوین را در دهه اخیر کتمان کرد. اما در آینده نزدیک ارزهای دیجیتال دیگر فناوری جدیدی نخواهند بود. افزایش اخیر قیمت بیت کوین خود دلیلی برای استفاده سرمایه داران از این نوع ارزها برای مبادلات تجاری و ارزی می باشد.

عدم توازن بین مسکن و اشتغال

مورد بعدی مربوط به شغل های مرتبط با فناوری است که باعث عدم توازن بین مسکن کارکنان و اشتغال آنان می شود. به طور مثال در کشور آمریکا با منتقل شدن شرکت های نوین فناوری به شهرهایی چون سان فرانسیسکو و سن خوزه، کارکنان نمی توانند هزینه زندگی در این شهرها را پرداخت کنند و به ناچار باید روزانه بیش از یک ساعت از وقت خود را برای تردد بین خانه تا محل کار صرف کنند که این امر سبب فشار به کارکنان و کارفرمایان می شود.

فناوری های سه بعدی

سال 2018 را میتوان به سال کسب و کارهای مرتبط با فناوری های سه بعدی اختصاص داد. در این سال کسب و کار ها و برنامه های مربوط به واقعیت افزوده (Augmented Reality) و واقعیت مجازی (Virtual Reality) به سرعت رشد و به دنیای واقعی ورود خواهند کرد. در واقعیت مجازی کلیه اطلاعات درک شده توسط کاربر، ساخته رایانه است ولی در واقعیت افزوده بخشی از این اطلاعات درک شده توسط کاربر در دنیای واقعی نیز وجود دارد. بسیاری از این شبیه سازی ها امروزه در زندگی عادی مثل اتومبیل دیده می شود و انتظار میرود از این فناوری ها در هواپیمایی و حتی خرده فروشی نیز استفاده شود.

اقتصاد جهانی

علاوه بر خوش بینی های متعددی که برای رشد اقتصاد جهانی وجود دارد، اما افزایش بدهی کشورهایی مثل کره شمالی و چین، تورم بیش از هزار درصد ونزوئلا ، فساد حاکم بر اقتصاد برزیل و همچنین تهدیدهایی مثل تروریسم و بلایای طبیعی، اقتصاد جهانی را در سال 2018 همچنان شکننده می کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 18 دی 1392 ، کدخبر: 6391410 ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین