پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۳۱۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
رئیس شورای حمل و نقل استان قزوین با بیان اینکه آزادراه قزوین – رشت از جمله محورهای پرتردد و حساس در کشور است، گفت: احتمال انسداد چندروزه این آزادراه قزوین - رشت وجود دارد.

شعار سال: مسعود حق‌لطفی با اشاره به بازدید خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی از کیلومتر 55 پروژه احداث راه آهن قزوین – رشت اظهار کرد: اجرای این پل با دهانه 100 متر از پروژه‌های شاخص کشور است.

وی افزود: تلاش مجموعه راه و شهرسازی این است که بتواند با ایجاد کمترین زمان انسداد در آزادراه قزوین – رشت قطعات این پل را نصب کند که البته با توجه به وزن حدود 250 تن و طول هفت متری این قطعات کار دشوار و حساس است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین با بیان اینکه آزادراه قزوین – رشت از جمله محورهای پرتردد و حساس در کشور است، عنوان کرد: مقرر شد که مشاور پروژه، طرح‌های خود را جهت اجرای پل محل تقاطع راه‌آهن و آزادراه ظرف روزهای آینده آماده کند تا پس از طرح در کمیته ایمنی راه‌های استان و شورای ترافیک در خصوص آن تصمیم‌گیری شود.

حق‌لطفی یادآور شد: بهره‌برداری از راه‌آهن قزوین – رشت اهمیت بین‌المللی داشته و باید بتوانیم با رفع مسائل آن، پروژه را در زمان مقرر افتتاح کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت اجرای پروژه قطع به یقین اختلالاتی در هنگام اجرای پروژه در مدت زمانی محدود به وجود می‌آید که از هم میهنان درخواست داریم ضمن همراهی و اطلاع از آخرین وضعیت آزادراه حتماً به تابلوها و علایم هشداردهنده نصب شده توجه کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 18دی 96، کدمطلب:13961018001248، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
0
0
خداکنه ک این انسداد چند روزه به برکت داشتن مسئولین وظیفه شناس تبدیل به چند سال نشه!
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
0
0
واقعا ایران در زمینه راه و راه سازی خیلی خیلی عقب مونده ست
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین