پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۳۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه در خصوص بودجه دولت پیرامون شهرداری و مدیریت شهری در سال آینده نگرانی هایی وجود دارد، گفت: امیدواریم نمایندگان مجلس در صحن علنی توجه ویژه ای به این مساله داشته باشند.

شعارسال: رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه در خصوص بودجه دولت پیرامون شهرداری و مدیریت شهری در سال آینده نگرانی هایی وجود دارد، گفت: امیدواریم نمایندگان مجلس در صحن علنی توجه ویژه ای به این مساله داشته باشند.

عبد الله جلالی شامگاه دوشنبه در بیست و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، عنوان کرد: در دهه بصیرت و در یوم الله 19 دی قرار داریم؛ قیام 19 دی با حماسه مردم قم در تاریخ ایران اسلامی ثبت و ماندگار و تاریخ ساز شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: 19 دی آغاز حرکت مهمی برای فرارسیدن 22 بهمن سال 57 و در نهایت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گردید.

وی بیان کرد: در این روز مردم غیور قم با رهبر انقلاب اسلامی ایران دیدار و گفت و گو و تجدید میثاق می کنند.

وی در مورد بررسی پروژه قطار پرسرعت تصریح کرد: قرار شد جلسه ای فوری با حضور نمایندگان قم، اعضای شورا، شهردار و معاونین در هفته گذشته برگزار شد تا نسبت به این پروژه مهم و راهبردی تصمیم گیری گردد؛ در نهایت به جمع بندی های نهایی در مورد پروژه قطار پر سرعت رسیدیم که نتیجه باید به امضای نمایندگان و استاندار قم برسد.

**کاهش اختیارات شوراها آسیب هایی در مدیریت شهری در پی خواهد داشت

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه فوق العاده توسط اعضای شورای اسلامی شهر و نمایندگان قم بودجه سال 97 دولت ویژه شهرداری ها و مدیریت شهری مطرح شد که در خصوص بودجه دولت پیرامون شهرداری و مدیریت شهری در سال آینده نگرانی هایی وجود دارد.

وی گفت: در بودجه سال 97 با کاهش ظرفیت برای شهرداری ها و یک سری کاهش اختیارات شوراها به عنوان پارلمان شهری و نمایندگان مردم مواجه هستیم که آسیب هایی را به دنبال دارد و امیدواریم نمایندگان مجلس در صحن علنی توجه ویژه ای به این مساله داشته باشند.

جلالی عنوان کرد: با کاهش اختیارات شوراها در واقع جایگاه این پارلمان تنزل پیدا می کند که می تواند بر مدیریت شهری و نظارت بر عملکرد شهرداری ها اثر گذار باشد.

**انتشار 300 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای مترو

لازم به ذکر است در این جلسه اعضای شورای اسلامی قم پس از بررسی لایحه دو فوریتی شهرداری مبنی بر انتشار اوراق مشارکت به میزان ۳۰۰ میلیارد تومان برای راه اندازی خط یک متروی قم موافقت خود را اعلام و آن را مصوب کردند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 19 دی 1396، کدخبر: 96101909916، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
کلا تو کشوری هستیم که مدیران زیادی داره! بخاطر همین تصمیم گیری ها با مشکل روبرو میشه! اگه از اختیارات نهاد ها کم بشه اتفاق های بهتری تو زمینه مدیریتی میفته
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین