پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۳۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
با وجود کاهش بارندگی ها و اجرای طرح تعادل بخشی ، منابع آبی استان مرکزی نسبت به پارسال افزایش یافته است.

شعار سال: با وجود کاهش بارندگی ها و با اجرای طرح تعادل بخشی ، منابع آبی استان مرکزی نسبت به سال گذشته افزایش یافته است .

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای مرکزی گفت : سالانه حدود 220 میلیون متر مکعب از آبهای زیرزمینی کاسته می شده ولی با اجرای طرح تعادل بخشی امسال 40 میلیون متر مکعب از هدر رفت آب جلو گیری شده است .
آمره ای افزود : میانگین بارندگی امسال 11 میلی متر بوده است که نسبت به مدت مشابه پارسال ( 40 میلی لیتر) حدود هفت درصد کمتر و در مقایسه با دراز مدت حدود 80 درصد کاهش داشته است.
وی اضافه کرد : در سدهای کمال صالح و ساوه ، آب به مقدار لازم برای شرب مردم ذخیره شده است به طوریکه امسال 76 میلیون متر مکعب آب در سد کمال صالح و در سد ساوه 40 میلیون متر مکعب آب ذخیره شده است.
آمره ای از وجود 13 هزار حلقه چاه آب در استان مرکزی خبر داد و گفت : 2600 حلقه چاه هم به صورت غیر مجاز فعالیت دارند وتمام چاه هایی که بعد از سال 1385 حفاری شده اند، باید پلمپ شوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری صدا و سیما ، تاریخ انتشار 18دی 96، کدمطلب:۱۹۸۲۶۶۲، www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
0
چه طرح پربازدهی
جلوی 40 میلیون مترکعب هدر رفت گرفته شده
احسنت
خدا خیرشون بده
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین