پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۳۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:احداث کارخانه زباله سوز مخصوصا در شهرهای شمالی کشور مانع از آلوده شدن جنگل ها، رودخانه ها و دریای خزر می شود.

شعار سال: علی اسماعیلی، گفت: بخشی از مشکلات کشور با اعمال مدیریت صحیح قابل رفع است بطور مثال بحث زباله های پسماند باید مورد رسیدگی قرار گیرد که به این منظور سرمایه گذاری واحداث کارخانه زباله سوزمخصوصا در شهرهای شمالی کشور مانع از آلوده شدن جنگل ها، رودخانه ها و دریای خزر می شود، بنابراین باید شرایط برای سرمایه گذاری در خصوص احداث کارخانه های مذکور تسهیل شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: موضوع اجرای پروژه فاضلاب شهرهای رویان، نور و ایزدشهر که هم اکنون پروژه آن مورد تصویب وزارت نیرو قرار گرفته، توسط سازمان برنامه و بودجه در تبصره 19پیشنهاد شده و با توجه به اولویت های برنامه ششم توسعه در این رابطه، ضرورت دارد موضوع در ماده 23 الحاقی بودجه مدنظر باشد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس دهم شورای اسلامی، افزود: موضوع بیمارستان جایگزین امام خمینی(ره) شهرستان نور که اعتبارش مشخص شده همچنان در وزارت راه و شهرسازی در انتظار نقشه فیزیکی بیمارستان بوده این در حالی است که اگر موضوع نقشه رفع شود احداث پروژه کلنگ زنی می شود.

اسماعیلی در ادامه گفت و گوی خود با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، افزود:گازرسانی به روستاهای مناطق ییلاقی بالادست شهرهای نور و چمستان و همچنین بخش بلده که البته مذاکراتی نیز با پیمانکاران در این رابطه صورت گرفته، باید به سرانجام مشخص برسد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامییادآور شد:پروژه آبرسانی در 17 روستای حوزه انتخابیه نور و محمودآبادبه دلیل کمبود اعتبار متوقف شده این در حالی است تامین آب آشامیدنی سالم یک اولویت است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مجلس شورای اسلامی ، تاریخ انتشار 18دی 96، کدمطلب:364633، www.icana.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
0
خداکنه این مرهم بخش کوچیکی از این زخم بزرگ رو بتونه درمان کنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین