پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۴۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
مدیرکل امور اقتصادی در استانداری خراسان رضوی گفت: برای تبدیل منطقه ویژه اقتصادی به منطقه آزاد ما به هیچ‌وجه با کمبود اعتبارات روبه‌رو نیستیم.

شعار سالمدیرکل امور اقتصادی در استانداری خراسان رضوی گفت: برای تبدیل منطقه ویژه اقتصادی به منطقه آزاد ما به هیچ‌وجه با کمبود اعتبارات روبه‌رو نیستیم.

علی رسولیان اظهار کرد: ما متقاضی آن هستیم که منطقه ویژه اقتصادی خراسان رضوی را به منطقه آزاد ارتقا دهیم و این درخواست را نیز در سفر اخیر دکتر جهانگیری به مشهد با ایشان عنوان کردیم.

وی ادامه داد: تبدیل منطقه ویژه دوغارون و سرخس به منطقه آزاد را در نظر داریم و در این زمینه نیز مکاتباتی را انجام دادیم و دکتر بانک دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیز این درخواست را قبول کردند.

مدیرکل دفتر هماهنگی و امور اقتصادی و بین‌المللی استانداری خراسان رضوی افزود: همچنین طی درخواست دکتر بانک نیز بنا شده که در لایحه دولت برای مناطق ویژه و آزاداین دو منطقه را نیز به عنوان مناطق آزاد درج کنند.

رسولیان عنوان کرد: موضوع تبدیل منطقه ویژه دوغارون و سرخس در آن کارگروه مناطق آزاد و ویژه تصویب شده ولی تاکنون در دولت مصوب نشده که به صورت لایحه به مجلس ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: در بازدید آخر معاون اول رییس جمهور از مشهد ایشان قول دادند که این موضوع را پیگیری و به عنوان یک نگاه مثبت در دولت مطرح کنند.

مدیرکل دفتر هماهنگی و امور اقتصادی و بین‌المللی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه برای تبدیل منطقه ویژه اقتصادی به منطقه آزاد ما به هیچ‌وجه با کمبود اعتبارات روبه‌رو نیستیم، تصریح کرد: برای ما این مناطق بسیار مهم هستند، زیرا دارای زیرساخت‌های خوبی بوده و همچنین منطقه مرزی دوغارون نیز جایگاه خوبی دارد و تقاضا برای سرمایه‌گذاری در این منطقه به چشم می‌خورد.

رسولیان تاکید کرد: اگر مجوز این امر صادر شود به توسعه سرمایه‌گذاری نیز کمک شایانی خواهد شد، در این راستا دولت نیز به دنبال توسعه سرمایه‌گذاری بوده و با این مساله مخالفت نخواهد کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 19دی 96، کدمطلب:96101910124، www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Lord
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
اعتبار کافی لازم نیست باید دید این کار چه تاثیراتی بر استان خواهد داشت
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین