پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۵۱۴
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه استان اصفهان از پیگیری این دفتر برای امضای تفاهم نامه خواهرخواندگی اصفهان با شهرهای جدید خبر داد و گفت: دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه چند شهر را برای خواهرخواندگی در نظر گرفته است.

شعار سال: رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در دیدار با رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه استان با اشاره به نقش تاثیرگذار این کمیته در اقتصاد استان اظهار کرد: این کمیته از استانداری، شهرداری، اداره کل میراث فرهنگی، دفتر نمایندگی امور خارجه و اتاق بازرگانی تشکیل شده و در تقویت روابط بین المللی استان اصفهان در زمینه های مختلف تاثیرگذار است.

سید عبدالوهاب سهل آبادی گفت:گردشگری به عنوان مزیت استان اصفهان شناخته شده و این کمیته می تواند با برنامه ریزی و هماهنگی زمینه هم افزایی بین سازمان های مسوول و بخش خصوصی را فراهم کند.

وی با اشاره به افتاح مرکز بین المللی رشد صادرات اصفهان توسط اتاق بازرگانی اصفهان گفت: وزارت امور خارجه می تواند با همکاری این مرکز در توسعه صادرات استان نقش موثری ایفا کند

رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه استان اصفهان نیز در این دیدار گفت: این دفتر نمایندگی آماده همکاری نزدیک با بخش خصوصی استان اصفهان با هدف توسعه اقتصادی بویژه در بخش صنعت گردشگری است .

علیرضا سالاریان از پیگیری این دفتر برای امضای تفاهم نامه خواهرخواندگی اصفهان با شهرهای جدید خبر داد و گفت: دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه با همکاری شهرداری اصفهان چند شهر را برای خواهرخواندگی در نظر گرفته اند.

وی خواستار فعال شدن روابط باشهرهای خواهرخواندگی اصفهان شد و گفت: تبادل هیات های فرهنگی، اقتصادی و ورزشی و همچنین حضور در نمایشگاه های دو طرف همراه با برنامه ریزی می تواند پتانسیل خواهرخواندگی را فعال سازد.

رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه استان اصفهانبیان کرد: دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه استان اصفهان در فرودگاه اصفهان برای گردشگران خارجی ویزا صادر می کند و مهمترین هدف این دفتر در دوره جدید تقویت صنعت گردشگری استان است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری موج ، تاریخ انتشار 19دی 96، کدمطلب:۲۱۱۱۲۱، www.mojnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین