پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۵۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
رئیس شورای شهر سنندج در دوم آبان‌ماه امسال به مردم وعده داد که به‌‌زودی نقص‌های پل هوایی میدان آزادی سنندج برطرف می‌شود اما اما با گذشت بیش از دو ماه، هنوز این وعده محقق نشده است.

شعارسال: رئیس شورای شهر سنندج در دوم آبان‌ماه امسال به مردم وعده داد که به‌‌زودی نقص‌های پل هوایی میدان آزادی سنندج برطرف می‌شود اما اما با گذشت بیش از دو ماه، هنوز این وعده محقق نشده است.

دوم آبان‌ماه امسال با انتشار گزارشی با عنوان «حکایت درب‌های همیشه بسته و پله‌های خاموش پل هوایی میدان آزادی سنندج» درد‌دل‌ها و گله‌مندی‌های شهروندان سنندجی از سهل‌انگاری اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری این شهر را منعکس کردیم.

در آن گزارش اقشار مختلف مردم بابت درب‌های همیشه بسته و پله‌های خاموش پل هوایی میدان آزادی سنندج به‌شدت گله‌مند بودند چراکه میدان آزادی سنندج یکی از قدیمی‌ترین میدان‌های این شهر است و به دلیل مرکزیت و امکان دسترسی به دیگر مناطق شهر، روزانه افراد بسیاری از این میدان عبور می‌کنند اما این میدان با حجم عظیم ترددها تنها یک پل عابر پیاده دارد که آن هم متأسفانه خراب بوده و پلی که برای تضمین امنیت تردد عابران پیاده از عرض خیابان‌ها احداث شده، درب آن بسته شده است.

دوم آبان‌ماه امسال، جلال شریعتی رئیس شورای شهر سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، گفت: پل هوایی میدان آزادی سنندج برخی اشکالات فنی دارد و هنوز در اختیار پیمانکار بوده و تحویل موقت صورت نگرفته و تاکنون نیز یک دو جلسه‌ای در کمیسیون عمران شورای شهر در راستای برطرف کردن مشکلات فنی و تعیین تعکلیف پل هوایی میدان آزادی سنندج برگزار شده است.

شریعتی همچنین در آن گزارش به شهروندان وعده داد که "به‌‌زودی مشکلات و نقص‌های پل هوایی میدان آزادی سنندج برطرف و روبه‌راه می‌شود" اما با گذشت بیش از دو ماه، هنوز این وعده محقق نشده و مردم و اصحاب رسانه انتظار دارند که هرچه سریعتر این قول رئیس شورای شهر سنندج عملی شود.

کردستان به عنوان یک خبرگزاری مردمی و مورد وثوق مردم این دیار در کنار انعکاس واقعیت‌ها، بنا بر وظیفه ذاتی یک رسانه که طرح مطالبات مردم و شفاف‌سازی درباره موضوعات مختلف است مشکلات شهری را در محدوده اختیارات قانونی یک رسانه، دنبال خواهد کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 20 دی 1396، کدخبر: 1623944 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
0
این مردم انقدر در انتظار وعده برای یک چیزهای خیلی ساده موندن که هیچی جز شرم برای ایران نداره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین