پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۵۲۳
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان گفت: بیش از ۵۰ درصد از اعتبار مکانیزاسیون در استان جذب شده است.

شعارسال: معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان گفت: بیش از ۵۰ درصد از اعتبار مکانیزاسیون در استان جذب شده است.

محمد قاسمی‌نژاد اظهار داشت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۵۱۸ میلیارد ریال تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون در استان جذب شده است.

وی با بیان این که این تسهیلات بیش از ۵۰ درصد اعتبار اختصاص یافته است، افزود: از محل این تسهیلات ۵۷۳ دستگاه تراکتور، ۲۳ دستگاه کمباین و ۶۱۲ دستگاه سایر ادوات کشاورزی باغی و دام و طیور به ناوگان حمل و نقل کشاورزی استان اضافه شده است.

قاسمی‌نژاد ادامه داد: یکی از مولفه‌های اصلی بخش‌کشاورزی، افزایش راندمان کمی و کیفی محصولات کشاورزی است که توسعه و تجهیز مکانیزاسیون علاوه بر کاهش هزینه‌ها افزایش درآمد بهره‌برداران را درپی خواهد داشت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 20 دی 1396، کدخبر: 580436، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین